Marka Bols wprowadza na rynek specjalną edycję wódki. Produkt związany jest z osiągnięciem przez markę pełnoletności i obchodami 18-tych urodzin.
Ponad 50 basenów olimpijskich potrzebne byłoby, aby zmieścić objętość wódki Bols sprzedanej tylko w ciągu ostatnich 10 lat w Polsce.
Urodzinowa edycja wódki Bols dostępna będzie na rynku w unikalnych, stylizowanych na szronione butelkach, które dając wrażenie zmrożenia produktu, przypominają o odpowiedniej temperaturze jego serwowania, pozwalającej wydobyć najlepszy smak.
Do każdej butelki dołączony jest również Certyfikat Najwyższej Jakości, przybliżający historię marki oraz odsłaniający tajniki łagodnego smaku wódki Bols.
– Bols jest najbardziej znaną marką wódki w Polsce. Z okazji jej 18. urodzin chcieliśmy więc pokazać naszym konsumentom, że mimo długiej tradycji pozostajemy marką innowacyjną, która stara się stale rozwijać. W naszej historii kilkukrotnie odświeżaliśmy wygląd butelek oraz stale udoskonalaliśmy recepturę, dzięki czemu dziś wódka Bols może poszczycić się nowoczesnym designem oraz najwyższą, przekraczającą unijne normy, jakością – mówi Anna Lasek, kierownik marki Bols.
Bols ma 26% udziałów w segmencie wódek premium w Polsce, zajmując pozycję lidera tego segmentu od ponad 10 lat. W 2011 roku marka sprzedała ponad 8 milionów litrów wódki, czyli ok. 15 litrów na minutę.
Limitowana edycja wódki Bols dostępna będzie w handlu tradycyjnym i nowoczesnym od marca, w cenie ok. 22 zł. Jej wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania w prasie handlowej, materiały POS oraz działania na Facebooku.
W ramach urodzinowej serii wyprodukowanych zostanie pół miliona butelek.