Łuk z ekranami – nowość w galerii

ADV Experience wprowadza nowy rodzaj nośników typu indoor – multimedialne łuki z interaktywnymi ekranami ekspozycyjnymi.

Galerie handlowe i wielkopowierzchniowe centra zakupowe chcące prowadzić szerokie działania marketingowe adresowane do odwiedzających je konsumentów, mogą skorzystać z nowego rodzaju nośników reklamy wewnętrznej.

Multimedialne łuki wyposażone w trzy monitory ekspozycyjne oraz czytniki kodów 3D zostały przygotowane na potrzeby organizowania konkursów, loterii i innych form marketingowego aktywizowania klienta masowego. W skład produkcji wchodzą trzy niezależne standy z ekranami multimedialnymi oraz jeden łuk z umieszczonymi wewnątrz dwoma ekranami.

Urządzenia są proste w obsłudze. Kreacje reklamowe, a także wszelkie inne aranżacje przekazu wgrywane są do urządzenia za pośrednictwem internetu. Dzięki temu można nimi swobodnie zarządzać. Pozwala to na różnicowanie przekazu – w każdym miejscu, w każdej chwili – w zależności od pory dnia, czy dni tygodnia.

Dodatkowo projekt przykuwa uwagę nowoczesnym designem, a wysoka jakość obrazu prezentowanego na monitorach daje szanse na skuteczność w zjednywaniu konsumentów w miejscu, w którym robią zakupy.