Powstał polski magazyn o designie

Design Alive” to tytuł nowego magazynu lifestylowego, w całości poświęconemu dobremu designowi. Czasopismo ma wypełnić lukę między pismami wnętrzarskimi a prasą specjalistyczną, czerpiąc z najlepszych światowych tytułów.

– Piszemy dla ludzi, którzy poszukują inspiracji, nowych trendów, chcą być zawsze „o krok dalej”. To są świadomi, wykształceni i wymagający konsumenci „nowej generacji”:  cenią luksus, jakość i estetykę , ale także kreatywność, innowacje, ekologię – niezależnie od tego czy kupują nowy samochód czy nową torebkę – mówi Ewa Trzcionka, redaktor naczelna „Design Alive”.

W zespole pisma znaleźli się trendwatcherzy, liderzy opinii, stali bywalcy największych polskich i światowych designerskich wydarzeń.

W pierwszym numerze (ukazał się w marcu) m.in. wywiad ze światowej sławy projektantką Patricią Urquiolą, sekrety designerów z BMW oraz największe światowe hity polskiego wzornictwa.

Choć to pierwsze wydanie, nazwa kwartalnika jest znana miłośnikom designu w Polsce. Od prawie dwóch lat pod adresem www.designalive.pl działa portal poświęcony designowi.

Pierwszy nakład 10 tys. egz. dostępny jest w salonach Empik, Relay, inMedio oraz sieci concept storów. Presso Media+Design – wydawca magazynu, zapowiada także wersję na iPada.