Bezpłatna konferencja w Warszawie i w internecie

25 kwietnia br. Inkubator Obserwatorium Zarządzania przeprowadzi transmisję online konferencji pt. „Wyróżnij się lub zgiń! Reguły gry marketingowej dla start-up!”.

Dowiedz się, posłuchaj i zobacz:
• w jaki sposób promować firmę przy niskim budżecie
• jak pomnażać kapitał medialny poprzez działania PR i w social media
• jak generować ruch na stronach internetowych i budować wiarygodność firmy
• jak tworzyć skuteczny mailing i newsletter
• jak sprawdzać użyteczność serwisów www i aplikacji
• jak nowe technologie wykorzystać w komunikacji marketingowej.

Wśród prelegentów pojawią się: Marcin Woźniak z KnowledgeHub, Adam Dyba z Adexona, Sebastaian Nejfeld z TouchMe, Krzysztof Dębowski z BeeMail, Marcin Siekierski i Łukasz Kępiński z K2 Media, Piotr Wójcicki z Buzz Media, Krzystzof Zieliński z Obserwatorium Zarządzania oraz inni praktycy biznesu.

Celem wydarzenia nie jest jedynie wymiana wiedzy o działaniach marketingowych, ale też zaproponowanie uczestnikom gotowych rozwiązań dla ich przedsięwzięć. To także okazja do rozmowy o tym, jak być wiarygodnym, rozpoznawalnym i popularnym w obecnych czasach.

Seminarium dedykowane jest osobom, które prowadzą bądź pracują w startupie, interesują się zagadnieniami marketingowymi, a także osobom, które zamierzają założyć własną firmę i chcą zdobyć kapitał na start.

Pełny program wydarzenia dostępny na http://inkubator.obserwatorium.pl/warszawa. Wstęp na konferencję jest bezpłatny, ale wymaga wcześniejszej rejestracji. Seminarium odbędzie się 25 kwietnia 2013 r. w Knowledge Village w Warszawie, przy ul. Wiertniczej141.

Wszyscy chętni będą mogli oglądać transmisję z konferencji on-line.