Bezpłatne seminaria dla startupów

19 i 25 kwietnia br. Inkubator Obserwatorium Zarządzania organizuje bezpłatne seminaria pt. „Wyróżnij się lub zgiń! Reguły gry marketingowej dla start-up!”.

Celem wydarzeń nie jest jedynie wymiana wiedzy o działaniach marketingowych, ale też zaproponowanie uczestnikom gotowych rozwiązań dla ich przedsięwzięć. To także okazja do rozmowy o tym, jak być wiarygodnym, rozpoznawalnym i popularnym w obecnych czasach.

Seminaria dedykowane są osobom, które prowadzą startupy (lub w nich pracują), a także dla osób, które zamierzają założyć własną firmę i chcą zdobyć kapitał na start.

W trakcie spotkania zostaną poruszone tematy:
• w jaki sposób zaistnieć w świadomości swojej grupy docelowej bez angażowania wielkich budżetów reklamowych
• jak pomnażać kapitał medialny poprzez działania PR i w social media
• jak generować ruch na stronach internetowych
• jak umiejętnie korzystać z interaktywności i nowych technologii
• jak budować efektywny media plan
• gdzie pozyskać kapitał na start przedsięwzięcia
• jakie pułapki mogą pojawić się na drodze ludzi prowadzących firmę we wczesnej fazie rozwoju.

Pełny program wydarzeń dostępny jest na stronie internetowej.

Wśród prelegentów pojawią się m.in.: Marcin Woźniak (ARBOmedia), Adam Dyba (założyciel IDMnet), Krzysztof Dębowski (dawniej SARE), Michał Lenkiewicz (Cafe News).

Seminaria odbędą się 19 kwietnia w Poznaniu i 25 kwietnia w Warszawie. Wstęp na obydwa spotkania jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja.

Fot. Getty Images