Mały biznes w małych miejscowościach – konkurs

Trwa konkurs na najlepszy biznesplan „Mały biznes w małych miejscowościach”. Zgłoszenia można nadsyłać do 20 marca.

Celem konkursu jest promowanie przedsiębiorczości wśród mieszkańców wsi, miasteczek i małych miast. W konkursie mogą uczestniczyć ludzie w wieku 20-35 lat, którzy zgłoszą pojedynczo lub jako zespół projektowy jeden pomysł na prowadzenie działalności gospodarczej.

– Nasza zmodyfikowana strategia dla firm na lata 2012-15 koncentruje się na ofercie dla mikro i małych przedsiębiorców. Staramy się zwiększyć dostępność finansowania działalności małych przedsiębiorców, jak również pokazywać zalety płynące z zakładania działalności gospodarczej osobom jeszcze niezdecydowanym – mówi Tytus Suski, zastępca dyrektora departamentu bankowości firmowej Banku Pocztowego.

Prace konkursowe można nadsyłać do 20 marca 2013 r. pod adres: Presspublica Sp. z o.o., ul. Prosta 51, 00-838 Warszawa, z dopiskiem na kopercie „Konkurs Mały Biznes w małej miejscowości”.

Nagrody finansowe zostały przewidziane dla trzech najwyżej ocenionych osób lub zespołów. Zwycięzca może liczyć na 50 tys. zł. Każdy z trzech laureatów otrzyma ponadto możliwość korzystania z usług doradczych firmy konsultingowej A.T. Kearney przez okres 12 miesięcy.

Rozstrzygnięcie rywalizacji na biznesplany nastąpi podczas zorganizowanej przez Presspublikę Gali w kwietniu 2013 r.

Szczegółowe informacje wraz z Regulaminem konkursu „Mały biznes w małych miejscowościach”, którego partnerem jest Bank Pocztowy znaleźć można na stronie internetowej konkursu: http://www.rp.pl/malybiznes.