Postawienie własnej elektronicznej tablicy wyświetlającej reklamy nie należy do najtańszych inwestycji, może jednak szybko się zwrócić i przynosić spore zyski.
Aby postawić cyfrowy billboard, przede wszystkim potrzebować będziesz odpowiedniej lokalizacji.
Najlepsze są oczywiście centra miast i miejsca przy ruchliwych skrzyżowaniach, gdzie dużej liczbie przechodniów towarzyszy duża ilość samochodów. Jeśli w jakimś miejscu ustawiają się korki, dla właściciela takiej tablicy to także dobrze – wówczas więcej osób zwróci uwagę na reklamy.
WAŻNE! Jeśli uda Ci się nabyć lub wynająć działkę w atrakcyjnym miejscu, potrzebny Ci będzie jeszcze telebim. Jego zakup wiąże się z wydatkiem ok. 200-250 tys. zł.
Elektroniczny billboard działa podobnie jak ekran komputera, na którym uruchomiany jest pokaz slajdów. Ekran wyświetla w zaprogramowanej kolejności grafiki lub klipy z reklamami. Dzięki technologii LED, duży ekran widoczny jest nawet z dużej odległości.