MillionYou.com i DigitalOne przygotowały konkurs dla marketerów “Shoot the brand – nakręć swoją markę!”
W ramach drugiej edycji Filmteractive Festival agencja Digital One i platforma crowdsourcingowa MillionYou.com stworzą filmy reklamowe dla wybranego Brand Managera z jego marką w roli głównej oraz wesprą jego markę kampanią wartą 100 tys. zł.
Marketerzy mogą przysyłać swoje zgłoszenia do 4 czerwca – jest to jeden z konkursów tegorocznej edycji Filmteractive Festival, której finał odbędzie się podczas 3-dniowego spotkania międzybranżowego, 20-21 września 2012 w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi.
Zadaniem marketerów będzie udzielenie odpowiedzi na pytanie: Dlaczego to Twoja marka powinna zostać wybrana do kampanii „Shoot the brand”?
Jury konkursu wybierze marketera, dla którego zostanie przygotowana kampania o wartości 100 tys. zł w MillionYou.com – platformie crowdsourcingowej, będącej połączeniem serwisu filmowego i portalu społecznościowego, gromadzącej już ponad 20.000 zarejestrowanych użytkowników i twórców filmowych – „millionautów”.
Efektem kampanii będzie co najmniej 50 filmów realizujących brief przygotowany przez zwycięskiego marketera. Filmy stworzą doświadczone ekipy, działające w portalu MillionYou.
Następnie, podczas obrad jury Filmteractive Festival we wrześniu br., marketer wspólnie z jurorami Festivalu wybierze najlepsze spośród stworzonych filmów i otrzyma prawa do ich wykorzystania w swoich działaniach reklamowych. Filmy te będą także wyświetlane podczas 3-dniowego Festivalu.
– Fani marek chętniej oglądają pomysłowe filmy realizowane metodą crowdsourcingu niż typowe spoty reklamowe. Dzieje się tak, bo angażują fanów w ulepszenie produktu, są świeże i pomysłowe, zaś wspólne działania podejmowane przez markę i jej konsumentów zwiększają jej popularność. Dla marki, która będzie głównym bohaterem konkursu w ramach Filmteractive Festival korzyść jest podwójna – po pierwsze otrzyma ona wsparcie w postaci silnej kampanii, ale także najlepsze spoty z konkursu będą gotowymi do wykorzystania profesjonalnymi reklamami, gotowymi do emisji w mediach – mówi Michał Slezkin, założyciel i właściciel MillionYou.
Pełna informacja o konkursie dostępna jest na stronie www.filmteractivefestival.eu/konkurs
Przeczytaj także: Crowdsourcing ma przyszłosć