Carlsberg przygotował program partnerski dla menedżerów i właścicieli punktów gastronomicznych. Nagrody trafią zarówno do lokali, jak i do ich klientów.
Program Beer ready for 2012 skierowany jest do wszystkich lokali, które w swojej ofercie mają piwa Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman lub Piast.
W inicjatywie bierze udział już ponad 500 punktów gastronomicznych. Szanse każdego lokalu na wygraną rosną w zależności od ilości sprzedanych piw.
Wśród nagród są gadżety związane z Euro 2012, w tym telewizory, projektory, stoły do piłkarzyków, a także pufy w kształcie piłek oraz wykładziny imitujące murawę.
Oprócz tego, po spełnieniu odpowiednich warunków, lokale otrzymują także zestaw nagród gwarantowanych związanych z nadchodzącymi mistrzostwami.
Benficjentami programu są także konsumenci. Dodatkowym atutem uczestniczenia w Beer ready for 2012 jest możliwość wprowadzenia promocji konsumenckiej w lokalu, w której do wygrania oprócz piwa Carlsberg są bilety na Euro 2012 z pakietem VIP.
Każdy klient przy zakupie dwóch piw otrzymuje zdrapkę, a na niej kod. Wysłanie go sms-em pozwala na udział w losowaniu.
Carlsberg jako oficjalny sponsor Mistrzostw Europy posiada wyłączne prawo do nagradzania swoich klientów wejściówkami na mecze.
Fot. Getty Images