Komunikacja w chmurze. 7 powodów

4. Płacisz tylko za to, czego używasz

Firmy korzystające z usług w chmurze publicznej płacą tylko za to, czego używają i ani grosza więcej. Rezultatem jest bardziej elastyczne, często bardziej przewidywalne i zawsze bardziej opłacalne środowisko komunikacyjne.

5. Ostro tniesz koszty całkowite

Redukcja kosztów jest ważnym czynnikiem sukcesu rozwiązań w chmurze. Można uniknąć uciążliwych wyzwań finansowych, czasowych i zasobowych poprzez wyeliminowanie wielu problemów związanych z tradycyjnym wdrożeniem telefonii PABX – od planowania instalacji, przez szkolenia i utrzymanie wsparcia technicznego, aż po regularne aktualizacje czy odzyskiwanie danych po awarii.

6. Chmura poprawia wydajność biznesu

Poprzez przyjęcie ujednoliconej komunikacji w chmurze, pracownicy będą bardziej mobilni, mogąc lepiej i wydajniej współpracować. Lepsza komunikacja zaowocuje szybszym, bardziej świadomym podejmowaniem decyzji.

Pracownicy jako zespół będą bardziej dostępni i elastyczni – nawet gdy będą mieli do czynienia z pytaniami zadawanymi poprzez media społecznościowe. Tym samym poprawi się obsługa klienta.

7. W przyszłości najważniejsza będzie komunikacja

Wraz z rozwijającą się w szybkim tempie technologią, sieć komunikacyjna musi być coraz sprawniejsza i lepiej spełniać rosnące wymagania biznesu, pracowników i klientów.

Przeprowadzka do chmury pomoże firmie zyskać większą mobilność, lepszą współpracę społecznościową, bezpieczeństwo i redukcję kosztów. Organizacja nie będzie już bowiem ograniczona przez nieelastyczną i często przestarzałą infrastrukturę IT.

Martin Northend – dyrektor marketingu dla rozwiązań OpenScape Cloud w Siemens Enterprise Communications

Fot. Getty Images