• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Globalne trendy w public relations

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 25 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Globalne trendy w public relations

przez Redakcja Bizrun.pl
2 listopada 2012
w dziale: Marketing, Public relations
0
0
POLECEŃ
775
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Październik 2012 to miesiąc, w którym globalna sieć firm public relations świętuje 40-lecie istnienia. Członkowie Porter Novelli na całym świecie podjęli działania mające uczcić ten moment, przeanalizować to, co osiągnięto i spojrzeć w przyszłość.

Kiedy Jack Porter i Bill Novelli postanowili połączyć swoje zdolności marketingowców i pragnienie działania w firmę, nie spodziewali się, że w niedalekiej przyszłości staną się liderami na rynku, a Porter Novelli będzie rozpoznawana jako wiodąca światowa firma komunikacyjna z 90 oddziałami w 60 krajach.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

– W ciągu czterech krótkich dekad, dokonaliśmy w Porter Novelli głębokiej zmiany kulturowej, poprzez naszych klientów i ich marki, która wykracza poza świadomość. W naszym interesie leży to, aby ludzie uwierzyli w zmianę. Z okazji naszej 40-tej rocznicy, zamiast patrzeć wstecz, zapytaliśmy naszych światowych liderów o to, jakie mają być następne kroki w działaniach komunikacyjnych – powiedział Michael Ramah, prezes Porter Novelli.

Rocznica stała się powodem do rozpoczecia międzynarodowej debaty na temat roli i znaczenia współczesnego public relations oraz narzędzi komunikacyjnych.

Wiele już powiedziano i napisano o wszechobecnym nadmiarze informacji i rozprzestrzenianiu treści – w coraz większej ilości miejsc, z różnych źródeł, w rosnącej liczbie formatów i częstotliwości. Jak na ironię, doprowadziło to w wielu przypadkach do zakwestionowania roli „klasycznego” specjalisty public relations.

Ewolucja miejsca pracy

Kanały społecznościowe na stałe zadomowiły się w miejscu pracy, a użycie tradycyjnych form komunikacji takich jak email, spada. Video stało się standardem, co oznacza, że przekaz staje się coraz bardziej żywy.

– Co to oznacza dla komunikacji? Przetwarzana jest coraz większa ilość informacji, które są skierowane do konkretnych odbiorców. W ciągu kolejnych 40 lat, nikt nawet nie wspomni już o digitalu. Narzędzia i kanały będą przychodzić i odchodzić, ale zawsze musi znaleźć się sposób na dotarcie do grup docelowych. Komunikatory musza być wystarczająco inteligentne – zawsze iść tam, gdzie jest odbiorca – ocenia Karen van Bergen, dyrektor zarządzająca oddziałem w Nowym Jorku.

Globalizacja narracji

Możliwość globalnego publikowania treści leży w rękach każdego posiadacza smartfona. Stąd konsekwencje braku zaangażowania, słuchania, umiejętności przewidywania i skutecznego reagowania, są coraz bardziej dotkliwe. Z biegiem lat narracja będzie coraz bardziej globalna, a homogenizacja rynków i społeczeństwa sprawi, że ogólne doświadczenie klienta danej marki/firmy będzie takie samo, bez względu na to, w jakim miejscu na Ziemi się znajduje.

Mimo swobodnego przepływu informacji, zawsze będzie istniało zapotrzebowanie na niezależne media je dystrybuujące. Jedynym pytaniem jest to, w jaki sposób będą to robić i za pomocą jakiego nośnika?

– Naszym zadaniem jest wyjście poza jednowymiarowe podejście branży PR, poza sztywną defincję informacji prasowej, czy tradycyjnego wsparcia w mediach. Ponieważ treść ulega zmianie, media też jej ulegają. Dlatego musimy trzymać rękę na pulsie – ewoluować z mediami, rozumieć, czym są kanały komunikacji, po to, by upewnić się, że dotrzemy do właściwego odbiorcy zawsze i wszędzie – uważa Rich Cline, Senior Partner, Global Head of Technology / Digital.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: public relationstrendy
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In