Nie powinieneś jednak poprzestawać na stronie www. Kwatery dla turystów możesz promować w odpowiednich serwisach ogłoszeniowych. Serwisy grupujące oferty istnieją także dla wielu innych branż.
Poza tym działają lokalne katalogi firm – w nich także nie powinno zabraknąć informacji o Twojej działalności. Jeśli chcesz, by Twoja firma jawiła się jako nowoczesna i dbająca o kontakty z klientami, rozważ założenie firmowego profilu na portalu społecznościowym. Pamiętaj jednak, że na prowadzenie takiego konta trzeba mieć sporo czasu albo zlecić to zadanie komuś innemu.
To tylko kilka sposobów na wypromowanie lokalnej firmy. Jeśli regularnie będziesz wykorzystywał różne kanały reklamy, firma zapadnie w pamięci mieszkańców. Jeśli do tego klienci będą zadowoleni z jakości obsługi w Twoim sklepie lub zakładzie usługowym, będą do Ciebie wracać. Tak właśnie możesz zbudować silną pozycję na lokalnym rynku. Pamiętaj jednak, że efekty nie pojawiają się od razu.
MP
Fot. Getty Images