W serwisach tego typu stosunkowo łatwo możesz pozyskać klientów, choć Twoja oferta będzie musiała być bardzo konkurencyjna cenowo.
Konto w portalu społecznościowym
O promocji w sieci coraz trudniej mówić z pominięciem portali społecznościowych i im podobnych. Facebook, Google+, a także mikroblogi Twitter i Blip są już powszechnie używane do budowania i podtrzymywania więzi z potencjalnymi klientami.
Obecność w tych serwisach nie przekłada się bezpośrednio na decyzje zakupowe klientów, pozwala jednak tworzyć z nimi długotrwałe więzi. Jeśli sprawisz, że dana osoba będzie z ciekawością czytała wpisy dotyczące Twojej firmy, w pewnym momencie poczuje się przywiązana do marki. Wówczas, gdy będzie decydowała się na zakup, poważnie weźmie pod uwagę Twoje produkty i usługi.
Konta społecznościowe to też tani sposób na docieranie do odbiorców z informacjami o promocjach i nowościach w ofercie.
Umiejętnie poprowadzana promocja w internecie może okazać się niedroga i stosunkowo łatwa w realizacji. Głównym problemem nie są w tym wypadku pieniądze, ale granice kreatywności.
Internet pozwala na mnóstwo tanich działań – nie tylko tych wymienionych wyżej. Co powiesz na stworzenie filmu w zabawny sposób opowiadającego o Twoich usługach? Możesz przecież bezpłatnie umieścić taki materiał w serwisie YouTube! Jeśli spodoba się widzom, może być z tego prawdziwy hit, którym zainteresują się tysiące internautów. Część z nich może stać się Twoimi klientami.
MP
Fot. Getty Images