Site icon Bizrun.pl

NK o krok za Facebookiem

Reklamy podobne do tych, które znaleźć możemy na Facebooku, właśnie pojawiają się także w portalu społecznościowym NK.

EasyAd, samoobsługowa reklama graficzno-tekstowa, to nowy produkt, który portal NK wprowadza do swojej oferty. Dzięki niemu właściciele małych i średnich firm z większą łatwością będą mogli docierać do 12 mln społeczności portalu.

Nad wprowadzeniem EasyAd portal NK pracował już w zeszłym roku, natomiast pierwsze testy otwartej wersji beta rozpoczęto na początku 2012 r.

Z EasyAd można korzystać z minimalnym budżetem. Kampania jest możliwa do uruchomienia w ciągu kilku minut, bez kontaktu z konsultantem handlowym. To pozwala na szybsze i bardziej elastyczne działanie, testowanie konceptów reklamowych, wykorzystywanie niewielkich budżetów, a także uzupełnianie tą formą większych kampanii.

Z produktu mogą korzystać zarówno przedstawiciele MŚP, jak też agencje i domy mediowe. Podobnie jak Facebook czy Google, NK rozlicza reklamy w modelu cost per click – partner płaci tylko za emisje zakończone kliknięciem. Minimalny koszt za kliknięcie wynosi 0,10 zł.

System działa na zasadzie prostej licytacji i jego użytkownicy sami ustalają stawki tak, by ich reklama wyświetlała się odpowiednio często.

– W tej chwili oferujemy demograficzne kierowanie reklam, z uwzględnieniem wieku i płci oraz kierowanie geograficzne z wykorzystaniem mechanizmu geoIP. W najbliższej przyszłości wprowadzimy kierowanie reklam po profilach zainteresowań użytkowników oraz kierowanie geograficzne umożliwiające wyświetlanie reklam z dokładnością do powiatu. Prawdopodobnie będzie to pierwsza oferta na rynku umożliwiająca tak dokładne kierowanie pod względem lokalizacji użytkownika – zapowiada Krzysztof Dobrzyński z Naszej Klasy.

opr. mp

Exit mobile version