Site icon Bizrun.pl

W pubie – EURO bez logo UEFA

Chcesz zorganizować w swoim pubie, restauracji lub innym lokalu transmisję meczu podczas mistrzostw Euro 2012? Wcześniej powinieneś wykupić licencję i zgodzić się na restrykcyjne ograniczenia.

„Publiczne Transmisje nie mogą nazywać się publicznymi transmisjami UEFA EURO 2012” czytamy w  regulaminie, którego przestrzegać powinni wszyscy, którzy chcą transmitować mistrzostwa w swoich lokalach.

Właściciele pubów lub restauracji powinni wykupić licencję w wysokości od 35 do 65 euro (uzależnioną od wielkości ekranu), spełnić wiele warunków wymaganych przez organizatorów mistrzostw, ale jednocześnie nie mogą w żaden sposób sugerować jakiegokolwiek związku z UEFA.

Oznacza to, że na plakatach reklamujących transmisję meczów nie może pojawić się np. hasło „EURO 2012”.

Wśród innych obostrzeń znalazły się m.in.:
– zakaz używania znaków, logo, symboli UEFA – w tym także maskotek
– zakaz sugerowania związku sprzedawanych produktów z mistrzostwami
– zakaz umieszczania w okolicy ekranu jakichkolwiek reklam, logotypów (poza znakami oficjalnych sponsorów), w tym np. herbu miejscowości, w której odbywa się pokaz (może być jednak wydrukowana jej nazwa)
– nakaz emitowania meczów od 10 minut przed rozpoczęciem meczu do 5 minut po jego zakończeniu.

Licencji nie będą wymagały pokazy, które obejrzy mniej niż 150 osób na ekranie mniejszym niż 6 m kw., pod warunkiem, że nie będą one połączone ze sprzedażą napojów lub jedzenia oraz nie będą pobierane opłaty za wstęp.

Kontrolą pod kątem posiadania licencji będzie zajmować się policja.

MP

Fot. Getty Images

Exit mobile version