Site icon Bizrun.pl

Anja Rubik z ekskluzywnym magazynem

Długo oczekiwany magazyn „25” Anji Rubik został premierowo zaprezentowany w domu Pierre’a Cardina pod Cannes.

„25”, poświęcony fotografii ekskluzywny magazyn Anji Rubik i jej męża Sashy Knezevica, nie mógł marzyć o lepszej promocji niż Festiwal w Cannes.

Modelka była w środę jednym z gości popularnego „Grand Journal”, aktualnie kręconego na żywo z canneńskiej promenady. Przed nią, ekipa programu z prowadzącym Michelem Denisot gościła między innymi Kylie Minogue i Nicole Kidman.

Top modelka, a teraz i redaktor naczelna, Anja Rubik opowiedziała, po co i dlaczego powstał nowy „25” (modelka przejęła wydawany wcześniej w Austrii „Magazyn 25”).

– Magazyn skierowany jest do świadomych siebie, odważnych kobiet – powiedziała Rubik w „Grand Journal”.

– Żyjemy w bardzo pruderyjnych czasach, w których stosunek do seksu jest niezdrowy. Magazyn „25” jest pewnego rodzaju antidotum. Jego ambicją jest być seksownym i zmysłowym, jak erotyka z końca lat 60. w magazynie dla kobiet „Viva”, który był dla mnie inspiracją – dodała top modelka.

Pierwszy, 300-stronnicowy numer magazynu „25” jest dedykowany fotografkom.

– Wszystkie zdjęcia zostały wykonane przez kobiety, najlepsze fotografki świata, jak Annie Leibovitz. Zależało mi na pokazaniu kobiecej strony tego, co erotyczne i zmysłowe, bo często spojrzenie kobiet jest znacznie głębsze – zdradziła Rubik, podkreślając, że dzięki prestiżowym nazwiskom, które udało się zaprosić do współpracy, „25” bardziej zbliża się do albumu niż zwykłego magazynu.

Magazyn, który wychodzić będzie dwa razy w roku kosztuje 69 euro i będzie dystrybuowany w elitarnych punktach sprzedaży, jak np. paryski „concept store” Colette. W Polsce zdobyć go będzie można w ekskluzywnych butikach z modą.

Z Paryża Ewa Wohn
(PAP Life)

Exit mobile version