Site icon Bizrun.pl

Brandy czy kawa? Już nie trzeba wybierać

Marka Pliska wprowadza na polski rynek dwie wersje smakowe Pliska Chocolate oraz Pliska Coffee. W ten sposób Grupa Ambra rozbudowuje kategorię brandy w Polsce.

Pliska to bułgarska brandy, destylowana tradycyjną metodą i uszlachetniana w klasycznych kadziach miedzianych. Teraz marka zostanie rozbudowana o nowe produkty Pliska Chocolate (o smaku czekolady) oraz Pliska Coffee (o smaku kawy).

– Ogromnym atutem obu wersji trunku jest zachowanie szlachetnego charakteru brandy, wynikającego z delikatnej konsystencji, w połączeniu z esencjonalnymi aromatami kawy i czekolady – mówi Michał Rozalicz, brand manager marki w Grupie Ambra S.A.

Pozwala to wyjść naprzeciw oczekiwaniom także tych konsumentów, którzy preferują łagodniejsze alkohole od klasycznych brandy, ale cenią ich intensywny aromat i elegancki charakter.

Nowe wersje smakowe, stanowiąc naturalną i ciekawą alternatywę dla likierów, pozwalają szerzej spojrzeć na grupę potencjalnych odbiorców, uwzględniając także młodsze kobiety, sięgające po brandy lub likiery przy okazji spotkań towarzyskich lub deserowo.

Gupa Ambra wprowadziła już nowe produkty do dystrybucji wspólnie z częścią partnerów handlowych, m.in. Żabką, Selgrosem i Eurocash. W kwietniu nowe wersje smakowe będą szeroko dostępne w sklepach na terenie całego kraju.

Nowe alkohole dostępne są w eleganckich, satynowanych półlitrowych butelkach. Mają 32 proc. zawartości alkoholu, ich sugerowana cena detaliczna to 29,99 zł.

Exit mobile version