Site icon Bizrun.pl

Lenny Kravitz jak Armani

Muzyk Lenny Kravitz zapowiedział wielką ekspansję swojej marki. Ambicją Kravitza jest stworzenie imperium na miarę Armaniego czy Ralpha Laurena.

Firma rockmana, Kravitz Design, powstała w 2003 roku i do tej pory zajmowała się jedynie projektowaniem wnętrz. Jednak wraz z jej rozwojem, Kravitz zdecydował się pójść o krok dalej i rozszerzyć portfolio o linie mebli, kolekcję pościeli, a nawet ubrań.

– Moją ambicją jest stworzenie marki lifestylowej. Chcę, żeby Kravitz Design było pozycjonowane i postrzegane tak jak Ralph Lauren lub Giorgio Armani – przyznał muzyk w rozmowie z CNN.

To jednak nie jedyne plany muzyka. W przyszłym roku Kravitz na swojej farmie w Brazylii zamierza otworzyć przyjazny środowisku kurort.

(PAP Life)

Fot. PAP/EPA/ISABEL FLORES


Exit mobile version