Bizrun.pl

Pięciodrzwiowy up! wiosną w Polsce

W Niemczech to trzydrzwiowe auto miejskie wkrótce po premierze zajęło pierwsze miejsce w swojej klasie wśród najchętniej kupowanych aut. Teraz Volkswagen zaprezentował pięciodrzwiową wersję up!

Volkswagen zakłada, że ponad połowa klientów up! w przyszłości zdecyduje się na wariant pięciodrzwiowy. Będzie on miał identyczne silniki (44 kW / 60 KM i 55 kW / 75 KM), wersje wyposażenia (take up!, move up!, high up!, black up!, white up!) i wymiary, jak auto trzydrzwiowe.

WAŻNE! Pięciodrzwiowy up! z ESP będzie kosztował 32.350 zł, zatem będzie droższy od trzydrzwiowego tylko o 1.060 zł.

Pięcioro drzwi zmienia sylwetkę up!. W trzydrzwiowym dolna krawędź okien wznosi się w okolicy słupków C, natomiast w pięciodrzwiowym tworzy prostą linię.

W oczy rzuca się tylna klapa ze szklaną powierzchnią zewnętrzną. Bagażnik o pojemności 251 litrów, po złożeniu oparcia tylnej kanapy można powiększyć do 951 litrów.

Volkswagen oferuje dla trzy- i pięciodrzwiowego up! takie samo wyposażenie seryjne oraz elementy wyposażenia dodatkowego.

Standardowo up! wyposażony jest m.in. w ESP, 4 poduszki powietrzne, światła do jazdy w dzień i wspomaganie kierownicy.

UWAGA! Wśród opcji warto zwrócić uwagę na funkcję awaryjnego hamowania w mieście. Volkswagen up! jest pierwszym samochodem w swojej klasie, który  jest w stanie samodzielnie zahamować przy prędkości między 5 km/h a 30 km/h.

Na życzenie dostępny jest także maps+more – przenośny system nawigacji i infotainment z ekranem dotykowym. Obejmuje on funkcje nawigacji, zestawu głośnomówiącego, odtwarzacz multimedialny i różnego rodzaju informacje związane z samochodem. Ponadto maps+more można dostosować do własnych potrzeb wgrywając dodatkowe aplikacje.

W ofercie jest także pakiet „Cool&sound”, który ma kosztować w Polsce 2.190 zł. Zawiera on klimatyzację oraz radio RCD215 z odtwarzaczem CD i plików MP3.

Do polskich salonów wersja 5-drzwiowa ma trafić wiosną.

Exit mobile version