Site icon Bizrun.pl

Pierwsze miejsce dla marki Louis Vuitton

Dom mody Louis Vuitton został okrzyknięty najbardziej wartościową marką modową na świecie. Jak wynika z analiz Millward Brown Optimor, wartość paryskiego domu mody szacuje się na 25,9 miliardów dolarów.

W zestawieniu sporządzonym przez firmę Millward Brown Optimor, słynny znaczek LV został wyceniony wyżej niż dom mody Hermes, którego wartość szacuje się na kwotę 19,1 miliarda dolarów.

W pierwszej trójce najbardziej wartościowych marek znalazła się również szwedzka marka Rolex, której wartość wyceniana jest na 7,17 miliardów dolarów.

– Dobra luksusowe są postrzegane jako dobra inwestycja – zauważa Nick Cooper, dyrektor zarządzający Millward Brown Optimor. – Osoby, w tym także ludzie młodzi, których nie stać na kupno domu, coraz częściej inwestują w dobra luksusowe, na które mogą sobie jeszcze pozwolić – dodaje.

Obok trzech luksusowych gigantów w pierwszej dziesiątce znalazły się również takie marki, jak Chanel (6,68 mld dolarów), Gucci (6,42 mld dolarów) i Prada (5,7 mld dolarów). Pierwszą dziesiątkę zamykają Cartier (4,8 mld dolarów) i Burberry (4,09 mld dolarów).

(PAP Life)

Fot. Getty Images


Exit mobile version