Site icon Bizrun.pl

Rozwód dźwignią handlu

Od chwili ogłoszenia rozwodu Katie Holmes i Toma Cruise’a, linia odzieżowa aktorki Holmes & Yang przeżywa prawdziwy rozkwit. Domy towarowe, w których marka jest dostępna, poinformowały o znacznym wzroście sprzedaży ubrań z metką Holmes & Yang.

Holmes & Yang to wspólny projekt Holmes i jej stylistki Jeanne Yang, z którym obie panie zadebiutowały w 2009 roku. Przy każdej swojej kolekcji jej autorki starają się kreować luksusowe ubrania, które przypadną do gustu zarówno miłośniczkom rockowego stylu, jak i stonowanym elegantkom.

– Wiemy, że kobiety są ciągle w biegu, od rana do wieczora robią różne rzeczy. Mamy nadzieję, że marka pozwoli im zachować pewność siebie niezależnie od pory dnia i sytuacji, w jakiej się znajdą – przyznaje Katie Holmes.

– Chciałyśmy, aby ubrania, w których kobiety bawią się ze swoimi dziećmi na placu zabaw były nie tylko wygodne, ale i eleganckie. To odzież, w której kobieta może wyjść po zakupy, ale i wyskoczyć na randkę, nie tracąc przy tym szyku – dodaje Yang.

Już we wrześniu Holmes i Jeanne Yang zaprezentują swoją najnowszą kolekcję podczas nowojorskiego tygodnia mody. Wrześniowy pokaz będzie raczej skromną prezentacją kolekcji, który pozwoli Katie wrócić na właściwe tory modowego biznesu.

– Każdy redaktor mody będzie obecny na pokazie kolekcji Holmes. Jej rozwód i fakt, że doskonale sobie z nim radzi, rzuca nowe światło na wszystko, co Katie robi w tej chwili – przyznaje stylista David Zyla. – To jest doskonała promocja marki – dodaje.

Exit mobile version