Site icon Bizrun.pl

SsangYoung na telefon

Nadszedł moment, kiedy aplikacja zainstalowana w telefonie może zmienić nasze przyzwyczajenia w kwestii zakupu samochodu. Krokiem w tym kierunku jest oprogramowanie wykonane dla marki SsangYoung.

Smartfon lub tablet będzie nam niezbędny, by poznać zalety tzw. rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki odpowiedniej aplikacji, po nakierowaniu aparatu na cennik, na ekranie naszego urządzenia pojawi się trójwymiarowy model samochodu, którym możemy obracać i oglądać go z dowolnej strony pod dowolnym kątem. Możemy też zapoznać się z takimi parametrami auta jak zawieszenie, silnik czy ładowność.

– SsangYong jako pierwszy wykorzystał pełen zakres możliwości technologii augmented reality i udostępnił ją wszystkim użytkownikom tabletów oraz smartfonów opartych na systemach iOS i Android – mówi Rafał Bielka, marketing manager SsangYong Motors Polska.

Aplikację, która pozwoli na oglądanie samochodu w domowym zaciszu stworzyła Agencja marketingu mobilnego – Mobberry. W Google Play oraz App Store dostępna jest już aplikacja Actyon Sports. Jest to rozwiązanie dla tych, którzy cenią swój czas i nie lubią wycieczek po salonach samochodowych. Dzięki aplikacji możemy obejrzeć nowego SsangYonga na ekranie urządzenia. Aplikacja generuje 3-wymiarowy obraz nowego pickupa w skali 1:16 i umożliwia oglądanie modelu w perspektywie 360°.

Dodatkowo, na dole ekranu widocznych jest 6 ikon, które kryją w sobie animacje. Użytkownik może poznać sześć najważniejszych cech nowego Actyon Sports.

Już niedługo aplikację będzie można wykorzystać również w salonach SsangYonga, gdzie każdy potencjalny klient będzie mógł na własne oczy doświadczyć przeżyć związanych z rozszerzaniem istniejącej rzeczywistości. Po „najechaniu” telefonem na samochód, na ekranie pojawią się półprzezroczyste modele, które pozwolą szybko uzyskać dodatkowe informacje o aucie.

Nadszedł moment, kiedy aplikacja zainstalowana w telefonie może zmienić nasze przyzwyczajenia w kwestii zakupu samochodu. Krokiem w tym kierunku jest oprogramowanie wykonane dla marki SsangYoung.

Smartfon lub tablet będzie nam niezbędny, by poznać zalety tzw. rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki odpowiedniej aplikacji, po nakierowaniu aparatu na cennik, na ekranie naszego urządzenia pojawi się trójwymiarowy model samochodu, którym możemy obracać i oglądać go z dowolnej strony pod dowolnym kątem. Możemy też zapoznać się z takimi parametrami auta jak zawieszenie, silnik czy ładowność.

– SsangYong jako pierwszy wykorzystał pełen zakres możliwości technologii augmented reality i udostępnił ją wszystkim użytkownikom tabletów oraz smartfonów opartych na systemach iOS i Android – mówi Rafał Bielka, marketing manager SsangYong Motors Polska.

Aplikację, która pozwoli na oglądanie samochodu w domowym zaciszu stworzyła Agencja marketingu mobilnego – Mobberry. W Google Play oraz App Store dostępna jest już aplikacja Actyon Sports. Jest to rozwiązanie dla tych, którzy cenią swój czas i nie lubią wycieczek po salonach samochodowych. Dzięki aplikacji możemy obejrzeć nowego SsangYonga na ekranie urządzenia. Aplikacja generuje 3-wymiarowy obraz nowego pickupa w skali 1:16 i umożliwia oglądanie modelu w perspektywie 360°.

Dodatkowo, na dole ekranu widocznych jest 6 ikon, które kryją w sobie animacje. Użytkownik może poznać sześć najważniejszych cech nowego Actyon Sports.

Już niedługo aplikację będzie można wykorzystać również w salonach SsangYonga, gdzie każdy potencjalny klient będzie mógł na własne oczy doświadczyć przeżyć związanych z rozszerzaniem istniejącej rzeczywistości. Po „najechaniu” telefonem na samochód, na ekranie pojawią się półprzezroczyste modele, które pozwolą szybko uzyskać dodatkowe informacje o aucie.

Exit mobile version