Site icon Bizrun.pl

Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

Coca-Cola rozpoczyna kampanię, w której jedno z logo na puszkach i butelkach napoju zostało zastąpione używanymi w Polsce imionami, pseudonimami i pieszczotliwymi określeniami.

Pod hasłem „Podziel się radością” rozpoczyna się kampania marketingowa marki Coca-Cola. Logo The Coca-Cola Company zostanie na cztery miesiące wzbogacone… popularnymi imionami i pseudonimami, m.in. Kasia, Marek, Tomek, Mistrz, Skarb czy Misio.

Celem kampanii jest umożliwienie konsumentom przekazywania sobie nawzajem pozytywnych emocji a także ułatwianie relacji międzyludzkich.

– Staramy się, aby każdy konsument mógł znaleźć butelkę ze swoim imieniem lub imieniem bliskich osób, ponieważ na opakowaniach Coca-Coli znajduje się ponad 150 najpopularniejszych imion w Polsce, które używane są przez blisko 90 proc. osób w wieku 12 – 29 lat – informuje Alicja Jelec, odpowiadająca za markę Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

– W procesie druku etykiet imiona były nanoszone losowo, proporcjonalnie do częstotliwości występowania ich w polskim społeczeństwie. Skomplikowanym obszarem były działania produkcyjno-logistyczne, aby sprawnie i na czas zamienić w sklepach tradycyjne opakowania Coca-Coli na jej kreatywną odsłonę – dodaje Jelec.

Innowacyjnym elementem kampanii „Podziel się radością” mają być opakowania Coca-Cola: puszka 330ml, butelka 500ml i dostępna od 1 lipca butelka o pojemności 1l.

Nowa kampania Coca-Cola zaplanowana jest na okres od 6 maja do połowy sierpnia i ma otrzymać wsparcie w wybranych kanałach sprzedaży tradycyjnej i nowoczesnej.

Exit mobile version