Site icon Bizrun.pl

Euro 2012 wyostrza apetyt… franczyzobiorców?

Jeszcze przed Euro 2012 Telepizza chce znacznie powiększyć sieć. Znany i rozpoznawalny brand, konkurencyjna oferta i know-how mają zachęcić restauratorów do działalności pod marką hiszpańskiej sieci.

Pomysłem Telepizzy na rozwój systemu franczyzowego jest oferta dla istniejących na rynku pizzerii, restauracji i innych lokali gastronomicznych, które aby poprawić swoją pozycję na rynku, przyłączą się do sieci.

Jak twierdzi Iwona Olbryś, dyrektor generalny Telepizzy, jest to szansa, aby w krótkim czasie i przy niewielkiej inwestycji zaadaptować i przemienić lokal w nowoczesne miejsce, które spodoba się klientom.

Dodatkowo znany i sprawdzony brand będzie stanowił promocję lokalu, co ma szczególne znaczenie w obliczu zbliżającego się Euro i związanego z tym napływu zagranicznych gości.

– Turniej Euro 2012 i związany z tym przypływ gości z innych krajów Europy powinien pomóc branży gastronomicznej. Jestem przekonana, że jest to szczególnie duża szansa dla dużych podmiotów działających na rynku. Silne i sprawne firmy wyjdą z obecnej sytuacji jeszcze mocniejsze, ponieważ w momencie poprawy zewnętrznych czynników i nastrojów konsumenckich, rynek zacznie widocznie rosnąć. Duże firmy będą miały doświadczenie i potencjał inwestycyjny do wykorzystania tego wzrostu – uważa dyrektor.

Rozmowy z restauratorami już trwają, a pierwsze podpisane umowy powinny zostać sfinalizowane wkrótce.

Fot. Getty Images

Exit mobile version