Site icon Bizrun.pl

Kolorowa herbata we franczyzie

Na polskim rynku franczy pojawiła się nowa, ciekawa oferta. Chętni mogą otworzyć własny lokal, w którym serwowane będą niezwykłe, kolorowe napoje.

Trudno oprzeć się wrażeniu, że w wypadku oferty firmy YanTea, nie mniej ważne niż smak serwowanych herbatek są doznania wizualne.

Pierwszy lokal firmy powstał w galerii handlowej w Szczecinie. Przykuwa uwagę barwnym i nowoczesnym wystrojem wnętrza, kolorowymi napojami z często dziwnymi dodatkami, a nawet sposobem, w jaki są one serwowane.

Bubble Tea – bo taką nazwę nosi napój przygotowywany w punkcie YanTea – podawany jest w hermetycznie zamykanych kubeczkach (nawet sam proces zamykania kubka przez specjalną maszynę robi wrażenie), do których klient otrzymuje słomkę o średnicy 1 cm. Tak gruba słomka świetnie nadaje się zarówno do picia, jak i do wyławiania dodatków.

Co jest w kubeczku? W środku znajdziemy koktajl będący mieszanką herbat, jogurtów i przeróżnych dodatków. Herbata może mieć smak nie tylko popularnych i egzotycznych owoców, ale także np. waty cukrowej albo gumy balonowej. Dodatkiem do herbaty mogą być owoce, czekoladowe kuleczki, galaretki, a nawet żelki.

Wszystko to sprawia, że Bubble Tea wydaje się atrakcyjnym produktem szczególnie dla ludzi młodych, lubiących krzykliwe kolory i spragnionych odkrywania nowych smaków. Bąbelkowa herbata może być zmiksowana z dowolnie wybranych składników, co sprawia, że zamawianie napojów ma w sobie element twórczy i daje klientowi dużą swobodę.

Franczyzodawca chce, by nowe lokale YanTea powstawały w miastach powyżej 80 tys. mieszkańców, najchętniej w galeriach handlowych. Stworzenie obiektu wymaga inwestycji rzędu 50-150 tys. zł.

Lokal powinien mieć nie mniej niż 30 m. Poza wysepką dla obsługi (przynajmniej 2-osobowej) powinno się znaleźć miejsce na co najmniej 4 stoliki dla gości.

Bąbelkowa herbata bardzo dobrze przyjęła się w Niemczech. Istnieją więc duże szanse, że także w Polsce młodzi klienci docenią jej niezwykłość. Chyba, że polska młodzież okaże się bardziej zachowawcza i mniej skłonna do wypróbowywania nowości.

MP

Exit mobile version