Site icon Bizrun.pl

Traf – franczyzowe saloniki prasowe

Traf Press to najmłodsza ogólnopolska sieć franczyzowa Kolportera, która zrzesza właścicieli prywatnych kiosków i małych sklepów typu salonik prasowy.

– Od miesięcy obserwujemy w Polsce konsolidację rynku. Duże sieci handlowe wchłaniają mniejsze, a najbardziej narażeni na straty są właściciele małych prywatnych punktów sprzedaży, takich jak kioski i saloniki prasowe – mówi wiceprezes Kolportera Grzegorz Fibakiewicz.

– Nasza oferta ma pomóc tym przedsiębiorcom w prowadzeniu własnego interesu. Traf Press to pierwsza w Polsce franczyza, która obejmuje prywatne kioski i saloniki prasowe – podkreśla.

Na czym polega współpraca w ramach sieci Traf Press?

Właściciel kiosku czy saloniku, prowadzący działalność gospodarczą i dysponujący umową najmu lokalu lub dzierżawy gruntu, zobowiązuje się sprzedawać w swoim punkcie prasę i usługi terminalowe (doładowania prepaid, akceptacja kart płatniczych, opłacanie rachunków) dostarczane wyłącznie przez Kolportera.

Może również zaopatrywać się w tej spółce w produkty FMCG, a więc papierosy, artykuły tytoniowe, karty telefoniczne, karty prepaidowe, słodycze, lekarstwa OTC, kosmetyki, zabawki. Uiszcza ponadto jednorazową opłatę licencyjną (399 zł netto), która pokrywa koszty wizualizacji kiosku. Wszystkie punkty handlowe zrzeszone w sieci posiadają wspólną identyfikację wizualną i są oznaczone logiem Traf Press.

– Warunki współpracy są bardzo korzystne – uważa wiceprezes Fibakiewicz. – Nasi klienci mogą liczyć na dodatkowe przychody ze sprzedaży z tytułu zakupów dokonywanych w Kolporterze i u innych wskazanych dostawców, a także na prowizję za działania marketingowe i promocyjne, prowadzone w sieci. Dzięki temu mogą w ciągu miesiąca osiągnąć dodatkowy przychód w wysokości około 1.000 zł netto.

Wśród innych korzyści dla przedsiębiorcy przystępującego do sieci Traf Press warto wymienić wsparcie marketingowe, udział w programach konsumenckich, możliwość wprowadzenia dodatkowych usług czy stałą opiekę ze strony przedstawiciela handlowego.

Sieć wystartowała 1 lutego br., obecnie pod brandem Traf Press działa już ponad 150 prywatnych kiosków, saloników prasowych i małych sklepów na terenie całej Polski. 50 nowych umów zostało już podpisanych, a do końca bieżącego roku Kolporter planuje podpisać 200 kolejnych.

Exit mobile version