Site icon Bizrun.pl

Wspólna sieć dla biur rachunkowych

W Polsce działa ponad 32.000 aktywnych podmiotów świadczących usługi rachunkowe. Na tak rozdrobnionym rynku ciekawym rozwiązaniem może być prowadzenie działalności we wspólnej sieci.

Czego oczekują klienci od biur rachunkowych? Klienci oczekują dzisiaj od biura rachunkowego czegoś innego niż 20 lat temu. Biuro nie może być tylko „czarną skrzynką” do wyliczania podatków. Właściciele firm, przyzwyczajeni do korzystania z internetowej bankowości, cenią sobie oszczędność czasu i komfort, jaki daje im komunikacja online. Chcą też, aby księgowy był przede wszystkim doradcą, pomagał znaleźć rozwiązania korzystne finansowo w gąszczu przepisów prawnych i polskiej biurokracji. Ale jak księgowy ma znaleźć czas na taką pomoc, jeśli ciągle brakuje go na podstawowe czynności?

Jak temu sprostać? Biura rachunkowe muszą wprowadzać innowacje i zmienić podejście do klienta. Ale jak to zrobić bez dużych inwestycji w IT i bez rewolucji wewnątrz biura? W odpowiedzi na te potrzeby Taxxo wprowadziło na rynek nową formułę wsparcia biur rachunkowych – współpracę w ramach sieci biur pod marką Taxxo.

Jak Taxxo pomaga prowadzić nowoczesne biuro rachunkowe? Misją Taxxo jest, aby wprowadzić w Polsce nową jakość usług księgowych i wspierać właścicieli firm w prowadzeniu rentownego biznesu poprzez umiejętne wykorzystanie informacji finansowej. Taxxo proponuje biurom rachunkowym platformę internetową, w pełni zintegrowaną z systemem księgowym biura.

Wdrożenie platformy trwa tylko 1 dzień (dzięki dostępnym konektorom do 25 różnych systemów księgowych). Klient otrzymuje nowy kanał komunikacji, dostęp do wyników swojej firmy przez internet, możliwość wystawiania faktur, które są automatycznie księgowane w biurze rachunkowych, a także kalendarz płatności, który pozwala lepiej kontrolować bieżącą płynność.

Biuro dodatkowo zostaje wsparte narzędziami wewnętrznymi, które pomagają skrócić czas księgowania poprzez automatyzację wielu czynności oraz lepiej kontrolować efektywność pracy. Taxxo zapewnia także wsparcie marketingowe w pozyskiwaniu nowych klientów i doradztwo w zakresie dostosowania usług biura do różnych wymogów i branż.

Czy każde biuro może współpracować z Taxxo? Biuro musi spełnić podstawowe kryteria jakościowe – posiadać licencję, ubezpieczenie OC oraz wykwalifikowaną kadrę. Musi się też wykazać referencjami od obecnych klientów, gdyż jakość usług jest w Taxxo priorytetem. Kluczem jest także otwartość na innowacje i faktyczna chęć wdrażania zmian, które na pewno zostaną docenione przez klientów.

Fot. Getty Images

Exit mobile version