Site icon Bizrun.pl

Mistrzostwa dla telemarketerów

Po raz czwarty Grupa Call Center przy Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego organizuje konkurs na najlepszego konsultanta telefonicznego.

Celem konkursu jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego i zwiększenie prestiżu tej trudnej i niewdzięcznej pracy.

W tym roku startujący telemarketerzy będą rywalizowali aż w sześciu kategoriach. Mając na uwadze trendy w branży call center stworzono kategorię, w której można zgłaszać konsultantów i te prowadzone przez nich rozmowy, które nie mieszczą się w kryteriach pozostałych kategorii.

Kategorie konkursu:

1. Sprzedaż inbound – rozmowy przychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi

2. Sprzedaż outbound – rozmowy wychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi

3. Obsługa  Klienta –  rozmowy  wychodzące  oraz  przychodzące  polegające  na  udzielaniu klientowi informacji o produkcie lub usłudze przy zachowaniu zasad profesjonalnej obsługi

4. Help desk – rozmowy przychodzące dedykowanych linii pomocy technicznej zakończone rozwiązaniem problemu

5. Windykacja – rozmowy wychodzące, prowadzone według podstawowych zasad akcji windykacyjnych, zakończone uzyskaniem deklaracji klienta o spłacie należności

6. Inne – rozmowy nie mieszczące się w pozostałych kategoriach.

Jury oceniać będzie zgłoszone rozmowy w dwóch etapach: w pierwszym uczestnicy będą oceniani na podstawie przesłanych nagrań rozmów. Etap ten jest w pełni anonimowy. Wszystkie przesyłane nagrania są szyfrowane, dane klientów, konsultantów i nazwy firm usunięte. Jury ocenia jedynie merytoryczną wartość rozmów.

Drugi etap składa się z rozmów symulacyjnych z kandydatami wybranymi po I etapie oraz rozmów indywidualnych z nimi.

– W tym roku spodziewamy się rekordowej liczby zgłoszeń. Obserwujemy zwiększone zainteresowanie konkursem przez największe banki czy firmy telekomunikacyjne. Udział w naszym konkursie świadczy o dbałości tych firm o poziom obsługi klienta w prowadzonych call centers. Z otrzymanych informacji wynika, że nasz konkurs także mobilizuje konsultantów do lepszej pracy, już samo zgłoszenie konsultanta przez firmę, a często jest to wybór spośród tysiąca pracowników, nobilituje – twierdzi Katarzyna Swatowska – szefowa Grupy Call Center, dyrektor Marketingu i PR Call Center Poland.

Po raz pierwszy w ramach konkursu promowane są projekty prowadzone przez call center, zarówno wewnętrzne jak i usługowe. W związku z tym ustanowiono nagrodę specjalną „Złota Słuchawka 2012” za najlepszy projekt wspierający biznes przedsiębiorstwa i wykorzystujący telefon.

Żeby przystąpić do konkursu, należy zapoznać się z regulaminem na stronie www.telemarketerroku.pl, pobrać stosowne formularze i wysłać zgłoszenie w Konkursie na „Telemarketer Roku” do 16 kwietnia 2012 roku, a w konkursie „Złota Słuchawka” do 31 maja 2012 roku.

fot. Getty Images

Exit mobile version