Akademia Allegro rozpoczyna kolejną edycję warsztatów z biznesu internetowego – tym razem Truck Allegro odwiedzi 17 miast w województwie dolnośląskim. Dwudniowe warsztaty w każdym z ośrodków rozpoczną się już pod koniec marca i potrwają do czerwca.
Akademia Biznesu Internetowego – tak nazywa się jeden z projektów edukacyjnych prowadzonych w całej Polsce przez Akademię Allegro, który jest kierowany do początkujących e-przedsiębiorców.
Jako jedyny dociera bezpośrednio do sprzedawców internetowych z małych i średnich miast Polski. W ciągu tylko ostatniego roku trenerzy Akademii Allegro odwiedzili ponad 50 miast w pięciu województwach – mazowieckim, kujawsko-pomorskim, warmińsko-mazurskim, łódzkim i świętokrzyskim szkoląc ok. tysiąca początkujących przedsiębiorców internetowych.
Wizytówką projektu edukacyjnego Akademii jest Truck Allegro.
– To ciężarówka wyposażona w niezbędne multimedia, w której może się szkolić ok. 25 osób z danego miasta. Dzięki tak oryginalnej sali wykładowej nasz projekt jest bardziej mobilny, jesteśmy w stanie dotrzeć z programem warsztatów z e-handlu do znacznie większej liczby odbiorców – mówi Damian Łukasiewicz, koordynator Akademii Biznesu Internetowego.
Dolny Śląsk jest kolejnym regionem wybranym przez Akademię Allegro. Na pierwszy ogień pójdą Trzebnica, Lubin i Głogów, w których odbędą się zajęcia z prowadzenia biznesu internetowego jeszcze przed weekendem majowym.
Później w planie są m.in. takie ośrodki, jak Wrocław, Bolesławiec, Zgorzelec, Środa Śląska, Legnica, Jelenia Góra czy Wałbrzych.
Zapisów na szkolenia w poszczególnych lokalizacjach można dokonywać na stronie projektu: www.akademia.allegro.pl. Tam znajduje się również harmonogram warsztatów wraz z miejscem postoju Trucka.
W programie Akademii Biznesu Internetowego jest kilkanaście godzin zajęć teoretycznych i warsztatów. Pierwsza część szkoleń dotyczy prowadzenia biznesu w sieci w oparciu o różne kanały sprzedaży, komunikacji z klientem internetowym czy kreowania polityki cenowej. Druga partia składa się z warsztatów tworzenia skutecznych ofert sprzedaży.
– Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak tworzyć zdjęcia do swojego sklepu internetowego, w jaki sposób budować własną markę i zaufanie klientów – wyjaśnia Justyna Gawrońska z Akademii Allegro.
Koszt udziału w dwudniowych szkoleniach wynosi 60 zł.