Site icon Bizrun.pl

Canal+ cyfrowy obiecywał za dużo

Kampania reklamująca ofertę spółki Canal+ Cyfrowy wprowadzała konsumentów w błąd – poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

UOKiK ustalił, że kampania reklamowa wprowadzała w błąd, ponieważ z promocji nie mogli skorzystać konsumenci, który wykupili najtańszy pakiet kanałów telewizyjnych oferowanych przez spółkę.

W lutym 2011 roku Urząd wszczął przeciw Canal+ Cyfrowy postępowanie. Wątpliwości prezes UOKiK wzbudziły telewizyjne spoty oraz ulotki dostępne w punktach dystrybucyjnych firmy. W materiałach informowano o akcji promocyjnej, w ramach której wszystkim obiecywano m.in. bezpłatny dostęp do kanałów Canal+ i HBO.

Za stosowanie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów UOKiK nałożył na firmę 235 tys. 266 zł kary. Decyzja nie jest prawomocna, przedsiębiorstwo może odwołać się do sądu.

Fot. PAP/Grzegorz Jakubowski

Exit mobile version