Site icon Bizrun.pl

Carolyn Everson po raz pierwszy w Polsce

Od 12 do 15 czerwca w Gdańsku odbędzie się Mediarun Festival, najważniejsze marketingowo-biznesowe wydarzenie w centralnej Europie. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Carolyn Everson – Vice President, Global Marketing Solutions Facebooka. Będzie to jej pierwsza wizyta w Polsce.

Everson stoi na czele zespołu odpowiadającego za globalne rozwiązania marketingowe dla najważniejszych strategicznych klientów Facebooka oraz globalnych agencji współpracujących z serwisem. Sprawuje również nadzór nad strategię medialną, sprzedażą reklam i zarządzaniem projektami marketingowymi realizowanymi na Facebooku.

Wcześniej była związana z takimi firmami jak Microsoft, MTV Networks, czy Primedia Inc., gdzie jako wiceprezes i dyrektor generalny kilku firm cyfrowych odpowiadała za rozwój takich marek jak Zagat Survey i Walt Disney Imagineering.

Everson została określona mianem „Woman to Watch”, a magazyn Fortune umieścił ją przez dwa kolejne lata na liście „the top 40 under 40″. Została również wyróżniona przez AWNY (Kobiety Reklamy Nowy Jork) jako „Changing the Game”. W swoim portfolio ma także prestiżową nagrodę Amerykańskiej Federacji Reklamy przyznawaną osobom poniżej 40 roku życia. Obecnie jest członkiem zarządu Effies i DMG.

Podczas Mediarun Festivalu Carolyn wygłosi prezentację poświęconą budowaniu trwałych relacji z klientami na dużą skalę. Jej prelekcja odbędzie się 12 czerwca o godzinie 16.30 w Filharmonii Bałtyckiej.

– Jesteśmy na finalnym etapie przygotowań i w tym momencie mogę powiedzieć, że lista ekspertów, których udało nam się zaprosić na Festival w roli speakerów, spełniła nasze założenia o stworzeniu w Polsce wydarzenia biznesowo-marketingowego z silnym międzynarodowym pierwiastkiem –  – mówi Paweł Netczuk, pomysłodawca i organizator wydarzenia.

– Cieszymy się, że Carolyn będzie miała okazję przemawiać na imprezie Mediarun Festival – dodaje Marcin Bruś, Client Partner CEE, Facebook. – Z jednej strony jest to dowód na to, jak ważna dla Facebooka jest Polska – w zeszłym roku nasz kraj dołączył do krótkiej listy państw europejskich, w których Facebook ma swoje biuro. Z drugiej – świetna okazja dla polskich marketerów do spotkania jednej z kluczowych osób Facebooka.

Wśród prelegentów Festivalu pojawią się także m.in.: ekspert od Pokolenia Y, Joeri van den Bergh, autor bestselleru pt. „Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y”, specjalistka od marketingu skierowanego do kobiet Stephanie Holland, uznana przez amerykańską edycję Forbes’a za jedną z 20 najlepszych blogerek piszących o marketingu, czy Christian von den Brincken, dyrektor marketingu Ströer.

Swoją prelekcję wygłosi także Clark Parson z Berlin School of Creative Leadership, Gabi Salinas Global Brand Manager z Deloitte oraz Daniel Frazekas z Replise. Zagraniczni speakerzy stanowić będą ponad połowę wszystkich ekspertów. Wśród polskich prelegentów wystąpi m.in. Natalia Hatalska.

Mediarun Festival odbędzie się w dniach 12 – 15 czerwca w gdańskiej Filharmonii Bałtyckiej. Pierwsze dwa dni Festivalu stanowić będzie Kongres, który jest częścią merytoryczną. W dwóch równoległych ścieżkach edukacyjnych prelekcji udzieli ponad 40 speakerów.

Trzeciego dnia odbędzie się Leaders in Poland, wyjątkowe spotkanie z liderami biznesu. Wieczór 14 czerwca dopełni Gala Finałowa Konkursu Dyrektor Marketingu Roku.

Sobota, 15 czerwca, będzie dniem poświęconym aktywności rekreacyjnej dla uczestników, którzy zdecydują się zostać w Gdańsku dłużej.

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy na stronie: http://mediarun.com/festival/.

Exit mobile version