Site icon Bizrun.pl

Dyrektor Marketingu zostanie wybrany po raz trzeci

Zwycięzców w trzeciej edycji  prestiżowego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku poznamy na finałowej Gali, która odbędzie się 14 czerwca podczas Mediarun Festivalu w Gdańsku. Zainteresowani mają już niewiele czasu na zgłoszenie kandydatury.

Misją Konkursu jest wspieranie i nagradzanie marketerów, których działania przekładają się na pozytywny wizerunek firm i instytucji oraz ich sukces finansowy.

W tym roku do Konkursu uczestnicy mogą zgłaszać się sami, ale również mogą zostać zgłoszeni przez dom mediowy, czy agencję reklamową, z którą współpracują.

Obok dwóch głównych nagród dla Firmy i dla Instytucji wprowadzono 10 kategorii Osobowości Marketingu Roku, w ramach których kandydaci mogą ubiegać się o wyróżnienie za:

– Wyjątkowe efekty na rynkach międzynarodowych
– Launch roku
– Wyjątkową efektywność społeczną
– Rebranding roku
– Innowacyjne działania w mediach
– Zbudowanie wyjątkowej relacji z klientami
– Wyjątkową efektywność przy niskim budżecie
– Odkrycie roku (Młody Wilk)
– Innowacyjne wykorzystanie nowych technologii
– Thinking outside the box.

– Ten Konkurs to największa w Polsce inicjatywa, jaka powstała z myślą wyłącznie o osobach odpowiadających za działania marketingowe w firmach oraz instytucjach – podkreśla Paweł Netczuk, pomysłodawca Konkursu.

Więcej informacji można znaleźć na stronie Dyrektormarketinguroku.pl

Exit mobile version