Bizrun.pl

Kobiety grają coraz chętniej

Polki częściej niż mężczyźni grają w gry na serwisach społecznościowych, smartfonach i tabletach, są też bardziej niż mężczyźni skłonne płacić za granie na tych urządzeniach – wynika z Raportu Game Industry Trends 2011 wydanego przez NoNoobs.pl.

– Pierwsza edycja Raportu Game Industry Trends skupia się przede wszystkim na badaniu „Rynek elektronicznej rozrywki w Polsce” – mówi Dariusz Sokołowski, prezes zarządu NoNoobs.pl S.A.

Wspólne badanie NoNoobs.pl i Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych odpowiada na pytania: Kim jest dzisiejszy gracz w Polsce? Ile czasu przeciętny polski gracz poświęca na tego typu rozrywkę? Jakie gry preferują kobiety, a jakie mężczyźni?

Z badania tego wynika, że niewiele mniej kobiet (72%) niż mężczyzn (78%) grało w grę elektroniczną, że w większości gramy wciąż na komputerach PC (84%), ale już na drugim miejscu są urządzenia mobilne (51%).

Z gier społecznościowych chętnie korzystają pracownicy umysłowi wyższego szczebla – aż 43% zadeklarowało codzienne granie! – dodaje Dariusz Sokołowski.

Szczegóły można znaleźć na poniższych infografikach oraz w raporcie.

Link do strony z raportem: http://www.git2011.pl/raport

Exit mobile version