Site icon Bizrun.pl

Konferencja dla sklepów osiedlowych

O nowych rozwiązaniach dedykowanych segmentowi handlu tradycyjnego dyskutować będą goście konferencji „Konkurencyjność sklepu osiedlowego – jak ją zwiększyć?”, która 23 kwietnia odbędzie się w Katowicach.

Liczba małych, osiedlowych sklepów z miesiąca na miesiąc maleje. Jednak nawet w czasie kryzysu, detaliści mogą osiągnąć sukces – niezbędna jest im do tego wiedza biznesowa i marketingowa oraz znajomość oczekiwań klientów.

Polscy konsumenci cenią sklepy osiedlowe najbardziej za bliskość, oszczędność czasu i świeże produkty – co potwierdzają wyniki raportu „Sytuacja małych sklepów w Polsce”, przygotowanego na potrzeby kampanii społecznej „Tu mieszka, tu kupuję”.

Polski handel tradycyjny, mimo kryzysu ekonomicznego, nadal odgrywa ważną rolę i stanowi istotną część naszej kultury zakupowej. Choć małe sklepiki wciąż stanowią główny segment rynku handlowego w Polsce, generując ok. 60 proc. obrotów – ich liczba maleje o ok. 10 proc. rocznie (według badań AC Nielsen).

W tak trudnym czasie, walkę o klienta wygrają tylko ci detaliści, którzy będą dokładnie znali jego oczekiwania, ale też będą umieli wykorzystać dostępną wiedzę na temat trendów w zachowaniach konsumenckich.

W ramach 4. edycji programu „Tu mieszkam, tu kupuję” sieć hurtowni Makro Cash & Carry organizuje 23 kwietnia w Katowicach (hotel Angelo) konferencję „Konkurencyjność sklepu osiedlowego – jak ją zwiększyć?”.

Podczas wydarzenia omówione zostaną oczekiwania konsumentów wobec sklepów osiedlowych, zasady skutecznego budowania postrzegania cenowego oraz efektywnej franczyzy w Polsce. Konferencję poprowadzi Krzysztof Ibisz.

Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy zarejestrować się poprzez stronę www.konferencjedlahandlu.pl.

Kolejna konferencja odbędzie się 21 maja w Poznaniu.

Fot. Getty Images

Exit mobile version