Site icon Bizrun.pl

Konkurs dla sprzedawców Frugo

Frugo chce dzielić się swoją radością ze współtwórcami sukcesu – swoimi partnerami handlowymi. Stąd pomysł konkursu dla sklepów.

Konkurs ogłoszony został na łamach czasopism branżowych, a zadanie, jakie stoi przed jego uczestnikami nie jest trudne: wystarczy poprawnie wytypować udziały procentowe marki Frugo w okresie kwiecień-maj br.

Na zwycięzcę, czyli osobę, która poda odpowiedź najbliższą poprawnej (wg danych AC Nielsen), czeka w nagrodę 10 palet Frugo, czyli aż 19.200 butelek o pojemności 250 ml.

Frugo konsekwentnie budowało pozycję lidera swojej kategorii właściwie od momentu ponownego pojawienia się na rynku na przełomie czerwca i lipca 2011 r. Już dane z sierpnia i września wskazują, że do Frugo należała ponad 1/3 rynku, na przełomie roku przejęło ponad połowę kategorii.

Za Frugo stoi konsekwentnie realizowana strategia sprzedaży, promocji i marketingu napoju, oparta na odtworzeniu produktu sprzed lat.

Exit mobile version