Site icon Bizrun.pl

Marketerzy znów będą walczyć

Startuje trzecia edycja Konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Zwycięzców Konkursu poznamy 14 czerwca 2013 w trakcie Gali Finałowej, która odbędzie się w Gdańsku.

Obecna edycja przynosi kilka istotnych zmian w formule konkursu. Przede wszystkim wprowadzona została możliwość zgłaszania kandydatów przez agencje reklamowe i domy mediowe, które mogą nominować ich spośród swojej grupy klientów.

Dodatkową zmianą jest rozszerzenie możliwości uzyskania statuetek. Obok dwóch głównych kategorii Grand Prix dla Firmy i Grand Prix dla Instytucji wprowadzono 10 kategorii Osobowości Marketingu Roku, w ramach których kandydaci mogą ubiegać się o statuetkę za:
– wyjątkowe efekty na rynkach międzynarodowych
– launch roku
– wyjątkową efektywność społeczną
– rebranding roku
– innowacyjne działania w mediach
– zbudowanie wyjątkowej relacji z klientami
– wyjątkową efektywność przy niskim budżecie
– odkrycie roku (Młody Wilk)
– innowacyjne wykorzystanie nowych technologii
– „thinking outside the box”

– Wierzymy, że nowe zasady regulaminu konkursu wyrównują szanse na zdobycie statuetki marketerom z przedsiębiorstw i organizacji działających na różną skalę. Konkurs skierowany jest zarówno do dyrektorów marketingu pracujących w multibrandowych korporacjach, jak również do kierowników działów marketingu związanych z mniejszymi podmiotami – przekonuje Mariusz Ryciak, dyrektor artystyczny konkursu.

– Misją Konkursu Dyrektora Marketingu Roku jest nagradzanie niebanalnych osobowości z dziedziny marketingu. Poszukujemy i wskazujemy ludzi z pasją, którzy dzięki swojemu talentowi, otwartości i konsekwencji w kierowaniu działaniami marketingowymi, osiągają sukcesy rynkowe mające przełożenie na wyniki finansowe firmy oraz ich pozytywny wizerunek – mówi Paweł Netczuk, prezes spółki Mediarun oraz organizator konkursu.

– Zadaniem biznesu jest przekształcenie zmian w innowacje, a więc w nowy biznes, a kwestie marketingu i innowacyjności są ważniejsze od stanu finansów firmy – ta filozofia Petera Druckera w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie jeszcze bardziej zyskuje na znaczeniu – dodaje Netczuk.

Rangę przedsięwzięcia podkreśla dodatkowo skład Kapituły Konkursu złożonej z ekspertów branżowych, laureatów poprzednich edycji, partnerów, sponsorów konkursu, jak również z przedstawicieli mediów.

Finałowe głosowanie kapituły odbędzie się podczas oficjalnego posiedzenia jej członków, 21 maja 2013 r. To wypadkowa ich głosowania zdecyduje o wynikach tegorocznej edycji konkursu.

Exit mobile version