Firma Polpharma została uhonorowana dwiema nagrodami w 9. edycji międzynarodowego konkursu 2012 International Business Awards SM.
Golden Stevie Award w kategorii „Communications or PR Campaign of the Year – Issues Management” przyznano prowadzonemu przez Polpharmę Ogólnopolskiemu Programowi Zdrowia Seksualnego (OPZS).
OPZS to kampania edukacyjna, promująca zdrowie seksualne i uświadamiająca różnym grupom społecznym, jak ważna jest to sfera życia. Kampania prowadzona jest przez dział Brand PR, Marketing Rx Polpharmy.
Bronze Stevie Award w kategorii „Best Facebook Fanpage or Group” otrzymał stworzony w ramach OPZS fanpage na Facebooku Seks To Zdrowie. Strona ta ma na celu oswajanie Polaków z tematem seksualności. Niemal 300.000 użytkowników czyni profil Polpharmy największą stroną na Facebooku o tematyce zdrowotnej. Profil ten prowadzony jest we współpracy z agencją 121PR.
The International Business Awards SM, potocznie nazywany Stevies, to jeden z najważniejszych i najbardziej prestiżowych, międzynarodowych konkursów w branży marketing i pr. Zgłoszenia mogą przesyłać firmy i organizacje z całego świata – publiczne i prywatne, komercyjne i non-profit, korporacje i mała przedsiębiorstwa.
W tegorocznej edycji do IBA trafiło ponad 3.200 zgłoszeń z ponad 50 krajów i regionów. Zwycięzców wybrało grono jurorów w składzie 300 managerów wyższego stopnia z całego świata.
Fot. Getty Images