Site icon Bizrun.pl

Polski Sugester chce podbić świat

Sugester.pl, działający dotychczas na rynku polskim, właśnie uruchomił aplikację dla klientów anglojęzycznych i spróbuje podbić rynek międzynarodowy.

HelpOcean.com, bo taką nazwę zyskała angielska wersja produktu, już zdążyła zainteresować marki działające globalnie (m.in. Microsoft, AXA, Wolters Kluwer, Carrefour, RR Donnelley) i ma szansę konkurować z zagranicznymi graczami z tego segmentu.

Sugester jest najpopularniejszym na polskim rynku narzędziem (korzysta już z niego niemal 5.000 firm i organizacji), które pomaga rozwijać strony internetowe, produkty bądź aplikacje poprzez zbieranie informacji zwrotnych od użytkowników internetu. Otrzymując wskazówki, użytkownicy Sugestera mają szanse na bieżąco udoskonalać swoje produkty, zarazem zapewniając sobie przywiązanie klientów.

Po instalacji aplikacji, na brzegu strony www pojawia się mała zakładka, dzięki której internauci mogą szybko komunikować się z administratorami stron i przesyłać im swoje opinie, uwagi i zauważone błędy.

Zbieranie feedbacku to nie jedyna funkcja aplikacji, ponieważ przy jej pomocy można stworzyć forum sugestii, które staje się miejscem dyskusji i szczególnej interakcji z klientami. To bardzo wyjątkowa przestrzeń, ponieważ wiąże i angażuje klienta w proces rozwoju produktów.

Obecnie internet jest głównym medium komunikacji dla wielu firm, a narzędzie takie jak Sugester pomaga pełniej zrozumieć potrzeby konsumentów i szybko na nie zareagować.

Z istotnych informacji pojawiających się na forum sugestii, narzędzie automatycznie tworzy bazę wiedzy. Staje się to kolejnym miejsce, z którego klienci czerpią informacje o produkcie, stronie internetowej, firmie. Takie rozwiązanie znacząco oszczędza czas, ponieważ klienci samodzielnie, bez kontaktu z firmą, znajdują odpowiedzi na większość swoich pytań.

Na rynku zachodnim jest kilka znaczących aplikacji z segmentu „customer feedback”, lecz Sugestera wyróżniają funkcjonalności, które mogą zainteresować nowych, międzynarodowych klientów firmy. Warto tu wspomnieć chociażby o samodzielnie tworzącej się bazie wiedzy czy niezwykle społecznościowym charakterze forum, czerpiącym z zasad grywalizacji.

W najbliższych dniach pojawi się kolejna nowa funkcja, mianowicie forum stworzone przy użyciu Sugestera będzie w pełni zintegrowane z profilem firmowym na Facebooku a charakterystyczny dla tego serwisu „like” znajdzie zastosowanie również na forum. Aplikacja niebawem zostanie wzbogacona o czat i helpdesk, który umożliwi także zarządzanie całością komunikacji e-mailowej z klientami. Aplikację można obejrzeć i przetestować stronie internetowej http://www.sugester.pl.

Exit mobile version