Wystawa odwiedziła już Gdańsk i Poznań. Od 12 do 28 października najlepsze reklamy społeczne można oglądać w Warszawie.
W Warszawie, na Krakowskim Przedmieściu, przy Skwerze Hoovera można obejrzeć wystawę „React for World” ACT Responsible w Polsce, będącą prezentacją najlepszych przykładów międzynarodowych kampanii społecznych nagradzanych w światowych konkursach.
Wystawa „React for World” to wyjątkowa okazja, by obejrzeć najlepsze międzynarodowe kampanie dotyczące ekologii, zrównoważonego rozwoju oraz ochrony środowiska, jak również wyrównywania szans społecznych. Udział w niej, dzięki mecenasom oraz partnerom, jest otwarty i bezpłatny dla odwiedzających.
Prace, które będą zaprezentowane na wystawie, zostały docenione w wielu międzynarodowych konkursach m.in. Cannes Lions, ACT Responsible, Golden Drum Award, Clio Award. „React for World” prezentuje również polskie przykłady kampanii społecznych, które poruszają problemy współczesnego świata i zostały nagrodzone w krajowych oraz międzynarodowych konkursach.
W listopadzie wystawa zawita do Łodzi oraz Krakowa.
– Wierzę, że organizowana przez nas wystawa, dzięki zaangażowaniu wyjątkowych firm i osób, ma szansę zaciekawić kilkaset tysięcy osób i pokazać, jak eksperci od marketingu i reklamy z całego świata pracują wspólnie na rzecz edukacji i promocji ważnych inicjatyw społecznych – mówi przedstawiciel organizatora wystawy Paweł Netczuk, prezes zarządu Mediarun.
– Mam nadzieję, że wybrane przez nas przykład kampanii, zaciekawią różnych odbiorców i zwrócą większą uwagę na sprawy ważne dla nas wszystkich, naszych dzieci oraz przyszłych pokoleń. Liczę, że cześć osób podzieli się z nami swoim opiniami na profilu facebookowm wystawy – dodaje.
Bizrun.pl jest patronem medialnym wystawy.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej ReactForWorld.com oraz na Facebooku.