Site icon Bizrun.pl

Licytacje nie dla skąpców

Porównywarka cen Skapiec.pl przygotowała dla sklepów internetowych opcję Licytacje, czyli nowy system promowania produktów. Dzięki tej funkcji oferta sklepu może pojawić się na jednym z trzech pierwszych miejsc na stronie produktu prezentowanego w serwisie.

Licytacje to sposób na wypromowanie oferty sklepu, a w rezultacie – zwiększenie sprzedaży wybranych produktów. Dzięki udziałowi w systemie licytacji, oferta sklepu może pojawić się na jednym z trzech pierwszych miejsc na stronie produktu w serwisie Skąpiec.pl, bezpośrednio nad standardową listą ofert.

Specjalny boks, w którym znajdują się promowane oferty, dodatkowo wyróżniony został kolorem beżowym.

Zasady prowadzenia licytacji są bardzo przejrzyste – aby znaleźć się na wyróżnionej pozycji, sklep musi ustalić wyższą niż konkurencja stawkę za przejście ze Skąpiec.pl na swoją stronę.

WAŻNE! Trzy sklepy, które zadeklarują najwyższą stawkę CPC (cost per click) dla konkretnego produktu pojawią się na czele listy ofert prezentowanych na Skąpiec.pl.

Wyróżniona oferta wyświetlana jest do momentu wyczerpania zadeklarowanego przez sklep dziennego budżetu na promocję lub przelicytowania oferty przez inne sklepy.

Sklepy biorące udział w licytacji mogą samodzielnie tworzyć kampanie reklamowe oraz ustawiać indywidualne stawki CPC dla różnych kategorii produktów. Mogą one na bieżąco kontrolować swój budżet przeznaczony na promocję, a także w dowolnym momencie zmieniać wysokość stawki. Dzięki temu sprzedawca jest w stanie odpowiednio szybko reagować na zachowania konkurencji.

Możliwość przystąpienia do systemu licytacji ma każdy sklep współpracujący z serwisem Skąpiec.pl. Opcja ta dostępna jest w nowym panelu administracyjnym sklepu.

Exit mobile version