Site icon Bizrun.pl

Nasza biznes-klasa

Spółka Pkt.pl podpisała umowę o współpracy z serwisem społecznościowym Nk.pl. Dzięki porozumieniu Pkt.pl poszerzy ofertę usług promocyjno-reklamowych dla klientów z sektora MŚP, a Nk.pl dotrze ze swoją ofertą do nowych branż.

– Działania social media odgrywają coraz większą rolę w komunikacji firm z klientami. Dzięki współpracy Pkt.pl z Naszą Klasą, nasza oferta zostanie wzbogacona o nowe, innowacyjne produkty promocyjne. Serwis NK umożliwia bowiem dostęp do rozwiązań z zakresu reklamy i promocji społecznościowej, odpowiadających potrzebom dynamicznie rozwijającego się sektora MŚP – mówi Edwin Zasada, kierownik sekcji stron internetowych i social media w Pkt.pl.

WAŻNE! Dzięki współpracy oferta Pkt.pl w zakresie komunikacji social media zostanie rozszerzona m.in. o tworzenie mechanizmu grup na Nk.pl.

Jest to narzędzie społecznościowe, które umożliwia komunikowanie się marek i produktów z konsumentami. Wykorzystywane są do tego narzędzia takie, jak video, grafika, a także możliwość osadzania treści zewnętrznych.

Dodatkowo, w ramach portalu Nk.pl, specjaliści Pkt.pl będą prowadzili kampanie reklamowe i promocyjne z wykorzystaniem pozostałych, dostępnych na portalu narzędzi.

– Współpraca z Pkt.pl jest kolejnym krokiem na drodze rozszerzania kooperacji z naszymi partnerami biznesowymi. Dzięki niej zyskają przede wszystkim nasi obecni i przyszli klienci. Umożliwimy im jeszcze efektywniejsze korzystanie z potencjału serwisu. Poprzez współpracę z Pkt.pl, z produktów NK będzie można korzystać za pośrednictwem nowych zastępów przedstawicieli handlowych. Dzięki temu przedsiębiorcy prowadzący dowolnej wielkości biznes będą mogli skorzystać z dostępu do milionów użytkowników NK. Co więcej, działania marketingowe będą mogli zlecić specjalistom, a zyskają cenny czas na prowadzenie biznesu – przekonuje Michał Kowalczyk, head of business development department w Nk.pl.

Umowa z Nk.pl umożliwi firmom obsługiwanym przez Pkt.pl skuteczne dotarcie do grupy prawie 12 milionów potencjalnych klientów.

Spółka dotychczas realizowała społecznościowe kampanie promocyjne głównie w obrębie serwisu Facebook. Współpraca pozwoli więc przedsiębiorcom z sektora MŚP na optymalizację oraz zwiększenie zasięgu i skuteczności działań social media.

Fot. Getty Images

Exit mobile version