Site icon Bizrun.pl

Niższe ceny wypromują e-booki?

Nexto uruchamia akcję promocyjną, która ma udowodnić, że Polacy są zainteresowani e-czytaniem i potrafią płacić za cyfrowe dzieła. Swój cel ma zamiar udowodnić sprzedając bestsellerowe tytuły za 9,90zł przez następnych 30 dni.

Księgarnia internetowa Nexto na bieżąco śledzi rozwój czytelnictwa elektronicznego w Polsce. Pomimo zwiększającego się zainteresowania treściami cyfrowymi ze strony użytkowników, rynek wciąż dostosowuje się do potencjału, jaki pojawia się w tym segmencie.

– Po raz kolejny widzimy ogromną przepaść jaka dzieli nas od rozwiniętych krajów zachodnich, w których e-czytelnictwo zaczyna wieść prym – mówi Bartłomiej Roszkowski, prezes NetPress Digital.

– Pomimo, że zwolenników e-booków w Polsce nie brakuje, to często są oni traktowani jak klienci drugiej kategorii. Z tego powodu wynika sytuacja, że e-książki, których koszt jednostkowy jest praktycznie zerowy, są sprzedawane w tych samych cenach co książki papierowe. Pragniemy pokazać, że można sprzedawać więcej za mniej – dodaje.

Promocja „Czas na ebooki, Polacy!” ma dwa główne cele – pokazać wydawnictwom ile ebooków można sprzedać ustalając ich cenę na odpowiednim poziomie oraz promować e-czytelnictwo pośród osób, które do tej pory nie miały zbyt dużej z tym styczności.

Obydwa cele mają zostać osiągnięte dzięki szeroko zakrojonej akcji promocyjnej oraz atrakcyjnym cenom bestsellerowych tytułów. Przez 30 dni codziennie pojawiać się będą, za 9,90zł, książki takich autorów jak Stephen King, Stieg Larsson, Harlan Coben czy Terry Pratchett.

W celu przekonania czytelników do e-booków, przygotowano także możliwość wygrania 30 czytników Onyx Boox i62 Espresso. Rozdanych zostanie 30 urządzeń o łącznej wartości ponad 20 tys. zł.

Fot. Getty Images

Exit mobile version