Site icon Bizrun.pl

Trochę inne zakupy grupowe

Portal B2BDeal.pl to platforma oszczędnościowa, której usługi skierowane są do klientów biznesowych. To nowy model zakupów, zawierania transakcji handlowych, oszczędności oraz nawiązywania kontaktów między firmami. Kto dzięki B2BDeal.pl oszczędza, kto na tym zarabia, do kogo właściwie kierowane są usługi tego serwisu?

Według danych GUS z 2010 r. w Polsce działa 1,67 mln przedsiębiorstw, z czego większość, bo 99,8 proc., to małe i średnie firmy. Sektor MSP w Polsce jest więc w większym stopniu niż w UE zdominowany przez mikrofirmy, których udział w całkowitej liczbie przedsiębiorstw przewyższa średnią europejską (średnia UE to 91,8 proc., Polska – 96 proc.).

Ze statystyk wykonanych w 2011 roku przez Sklepy24.pl wynika, że polskie firmy tylko 5 proc. rocznych przychodów przeznaczają na wydatki marketingowe. Dane te mogą wskazywać nie tylko na brak środków na reklamę, ale także na niską motywację do organizowania tego typu przedsięwzięć.

B2BDeal.pl wyciąga pomocną dłoń w kierunku sektora MSP. Firmy emitujące swoje oferty na tym portalu ponoszą minimalne koszty, jakie generuje reklama tego typu. Co ważne, większość oferowanych tutaj usług, takich jak stworzenie oferty czy mailing, jest darmowa.

B2BDeal.pl jest nie tylko platformą oszczędnościową dla firm. Jest również portalem, dzięki któremu przedsiębiorstwa MSP mogą odnaleźć solidnych partnerów biznesowych i nawiązać z nimi długotrwałe relacje handlowe. Wspomaganie sektora MSP to fundament ich działalności.

Zakupów na B2BDeal.pl mogą dokonywać również klienci indywidualni. To do nich skierowane są oferty szkoleń i kursów. Ideałem każdego przedsiębiorcy jest wykształcony, kompetentny i twórczy pracownik. Inwestycja we własne umiejętności zawodowe jest więc niezwykle ważna. B2BDeal.pl pragnie przekonać o tym sektor MSP.

Instytucje publiczne takie jak szkoły, urzędy, domy kultury również mają możliwość dokonywania zakupów na B2BDeal.pl. Raporty na temat stanu kultury z rożnych polskich miast, które zostały sporządzone pod koniec 2011 roku, jasno zakreślają problemy, z jakimi boryka się wiele miast w Polsce. Jednym z nich jest trudność docierania do właściwej grupy docelowej.

Patrząc na postępujący proces informatyzacji w Polsce, możemy zobaczyć, że nie tylko firmy, ale także instytucje powinny korzystać z nowoczesnych narzędzi komunikacji, które umożliwią im skuteczne zaistnienie w wirtualnej rzeczywistości.

B2BDeal.pl to pierwszy w Polsce portal oszczędnościowy dla klientów biznesowych, którego celem jest wspieranie działalności małych i średnich firm.

W naszym kraju wielu przedsiębiorców nie korzysta jeszcze z udogodnień internetu. Według danych statystycznych, w 2010 roku tylko niecałe 50 proc. firm działających w Polsce posiadało swoją stronę internetową. Wiele z nich do dziś nie ma wizytówki na internetowej mapie Google. B2Bdeal.pl wspiera takie firmy, wskazując im jak skutecznie odnaleźć się w takiej rzeczywistości.

Na stronach portalu można odnaleźć usługi tworzenia witryn internetowych, ich utrzymania oraz grafiki. Dzięki B2BDeal.pl można porównać usługi wielu firm z całej Polski i wybrać tą najkorzystniejszą.

– Chcielibyśmy, aby polscy przedsiębiorcy przekonali się o sile internetu. Tworzymy nowy model współpracy między firmami właśnie za jego pośrednictwem. W przeciwieństwie do portali zakupów grupowych dla klientów indywidualnych, stawiamy na długoterminową współpracę. Mamy świadomość, iż w wielu przypadkach funkcjonowanie przedsiębiorstw jest ściśle uzależnione od innych firm. Z tego powodu nie ma u nas promocji jednodniowych. Każda firma musi mieć czas na podjęcie decyzji o zakupie oraz kontakt z oferentem – mówi Tomasz Krobski z serwisu B2Bdeal.

– Wszelkie transakcje, do jakich dochodzi na naszym portalu, dokonywane są za pośrednictwem internetu. To dobra droga, o czym świadczy zaufanie, jakim obdarzyło nas już kilkaset firm – dodaje Krobski.

Fot. Getty Images

Exit mobile version