Site icon Bizrun.pl

Wygodne zakupy firmowe

Powstała nowa platforma zakupowa B2B Online, która szczególnie dobrze może się sprawdzić w firmach posiadających oddziały.

Na firmowej witrynie, dostępnej tylko dla upoważnionych pracowników, widoczne są zdjęcia produktów, opisy z parametrami technicznymi, cenniki i informacje o ich dostępności. Firma ma pełną swobodę w zakresie doboru dostawców. Dział zakupów autoryzuje transakcje i ma pełną kontrolę nad budżetem.

Do atutów własnej platformy zakupowej należy wyeliminowanie czasochłonnych procedur, bieżąca kontrola nad budżetem, sprawna i wygodna dostawa.

Punktem wyjścia jest wybór dostawców, których asortyment spełnia oczekiwania właściciela platformy. To oni są odpowiedzialni za stałą aktualizację swojej oferty. Dzięki temu pracownicy nie muszą poszukiwać asortymentu, którym są zainteresowani i sprawdzać jego dostępności – wszystko to widać na platformie. Łatwo sortować produkty oraz porównywać parametry i ceny.

Zakupów mogą dokonywać pracownicy wyposażeni w loginy do platformy. Dział zakupów autoryzuje transakcje i ma pełną kontrolę nad wykorzystaniem budżetu. Poszczególne działy, czy nawet pracownicy, mogą mieć wyznaczone budżety , a kontrola nad nimi nie sprawia problemu. Faktura za zrealizowane zakupy trafia do właściwej osoby, towar zaś może być wysłany bezpośrednio do zamawiającego czyli np. oddziału firmy.

Platforma B2B Online może być zintegrowana z systemem planowania zasobów firmy (ERP) – daje to sprawne księgowanie oraz możliwość połączenia loginów pracowników z sieci firmowej z tymi do platformy.

Platforma B2B Online pomaga zrealizować zakupy bieżące, zaś zakupy przetargowe można zorganizować poprzez w pełni kompatybilne rozwiązanie Logintrade. Rejestr postępowań, obieg dokumentów, komisje zakupowe, to tylko niektóre funkcjonalności ułatwiające prace osobom odpowiedzialnym za realizację przetargów.

Koszty związane z prowadzeniem własnej platformy są zależne od liczby użytkowników. Wersja dla małych firm – do 10 użytkowników – wiąże się z opłatą na poziomie 100 zł miesięcznie. Cena zawiera serwis i utrzymanie platformy.

Dodatkowo można spodziewać się kosztów związanych z integracją platformy z systemem ERP oraz jej graficzną identyfikacją.

Fot. Getty Images

Exit mobile version