Site icon Bizrun.pl

Zakupy grupowe dla firm

Bum na serwisy zakupów grupowych przenosi się także na sektor B2B. Właśnie z myślą o firmach powstał serwis Oxeo.pl.

Od uruchomienia w Polsce portalu Groupon minęły prawie 2 lata. W tym czasie powstało ponad 100 serwisów, które podzieliły między siebie rynek konsumencki.

Największe z nich to Groupon z liczbą blisko 3,5 mln użytkowników, Citeam z liczbą 2,17 mln użytkowników oraz Gruper z liczbą 1,58 mln użytkowników.

Część serwisów zniknęła z rynku, a część została przejęta przez silniejszych graczy, co świadczy zarówno o dynamice rynku, jak i dużej konkurencji. Inna sytuacja panuje na rynku serwisów zakupów grupowych dla firm, gdzie właśnie wystartował serwis Oxeo.pl.

– Nasze badania potwierdziły, że firmy chcą kupować taniej, niekoniecznie blisko swojej siedziby, dlatego wprowadziliśmy podział ofert na kategorie, a nie na region. To nas różni od innych serwisów – mówi Agnieszka Wierzbicka, kierownik Oxeo.pl.

Na świecie funkcjonuje tylko kilkanaście liczących się serwisów zakupów grupowych dla firm. Najbardziej popularne zagraniczne serwisy to BizyDeal, HuddleBuy, GroupPrice i RapidBuyr.

Jak zapowiada Agnieszka Wierzbicka, Oxeo do końca roku chce pozyskać 100 tys. użytkowników.

Exit mobile version