Site icon Bizrun.pl

Social media na konferencji

NoNoobs.pl S.A. organizuje konferencję Social Enterprise, której głównym tematem będzie wykorzystanie przestrzeni socialowej przez firmy.

Podczas spotkania dowiemy się m.in., w jakim zakresie przedsiębiorstwa korzystają z możliwości prowadzenia działań promocyjnych, sprzedażowych czy crowdsourcingowych w sieci.

Jakie kanały są najpopularniejsze, a jakie dotąd nie znalazły uznania w polskich firmach? Czy firmy traktują swoją obecność w social media jako działanie ad hoc, czy też śmiało i konsekwentnie budują tam swoją obecność? Czy korzystają przy tym ze wsparcia, jakie oferują profesjonalne agencje czy raczej decydują się na budowanie kompetencji wewnątrz własnej organizacji? Czy i w jakim zakresie wspierają się dostępnymi na rynku systemami informatycznymi takim jak social CRM, systemy monitoringowe?

W końcu, czy pokładane w mediach społecznościowych nadzieje znalazły odzwierciedlenie w uzyskiwanych efektach i jak na podstawie dotychczasowych doświadczeń firmy postrzegają przyszłą rolę przestrzeni socialowej w profesjonalnie zarządzanym przedsiębiorstwie i w portfelu wykorzystywanych mediów?

– Na Konferencję Social Enterprise 2012 zaprosiliśmy ekspertów, którzy od lat działają na tym rynku – mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl S.A. – Łukasz Misiukanis z Socializera czy Krzysztof Gagacki z Livebrand, z sukcesem prowadzą swoje firmy, warto od nich uczyć się najlepszych praktyk. Działania w przestrzeni socialowej dotyczą praktycznie wszystkich aspektów funkcjonowania firmy, więc warto już teraz budować kompetencje social mediowe w całej organizacji – dodaje.

Konferencja odbędzie się w dniach 22-23 października w Warszawie. Uczestnictwo wiąże się z opłatą 599 (cena do 15 września) lub 699 zł netto. Szczegóły na stronie: www.socialenterprise.pl.


Exit mobile version