Site icon Bizrun.pl

Wielki mały konkurs

Istotą polskiej przedsiębiorczości są drobne firmy. Dlatego to właśnie wśród nich należy szukać sukcesu. Z takiego założenia wychodzą organizatorzy konkursu Wielki Mały Sukces.

Udział w konkursie mogą wziąć wszyscy przedsiębiorcy, których firmy osiągają roczny obrót nie wyższy niż 30 milionów złotych. Nie istnieją ograniczenia dotyczące branży ani innowacyjności – uczestniczyć w nim mogą więc zarówno firmy działające w obszarze nowoczesnych technologii, jak i tradycyjne.

Konkurs ma stanowić promocję mikro- i małych przedsiębiorstw.

Nagradzane będą pomysły, które przyniosły określonym firmom sukces, a więc liczyć się będzie to wszystko, co umożliwiło im rozwój. Mogą to być rzeczy najprostsze, takie jak dobre rozpoznanie rynku czy celna odpowiedź na potrzeby lokalnej społeczności.

W formularzach konkursowych należy także pokusić się o deklaracje dotyczące przyszłości. Warto więc podzielić się swoimi pomysłami na dalszy rozwój przedsiębiorstwa.

Konkurs jest organizowany przez redakcję „Dziennika Gazety Prawnej” wraz ze Związkiem Przedsiębiorców i Pracodawców.

Oceny zgłoszeń dokona specjalna kapituła składająca się z przedstawicieli redakcji „Dziennika Gazety Prawnej”, ZPP oraz Banku Zachodniego WBK. Członkowie kapituły wyłonią też zwycięzców konkursu Wielki Mały Sukces.

Laureat pierwszego miejsca otrzyma 10.000 zł. Za drugie miejsce przysługiwać będzie 5.000 zł, a za trzecie – 3.000 zł.

MP

Fot. Getty Images

Exit mobile version