Site icon Bizrun.pl

Infoklik łączy kontrahentów

18 maja minęło 200 dni od oficjalnego uruchomienia portalu Infoklik.eu, wspierającego poszukiwanie ofert i kontrahentów dla firm. Internetowy serwis jest dziełem białostockich przedsiębiorców.

Projektując konkretne rozwiązania, autorzy bazowali na swoich doświadczeniach związanych z trudnym zadaniem, jakim jest poszukiwanie rzetelnych kontrahentów i konkretnych ofert biznesowych.

W efekcie powstał portal pozwalający znaleźć dokładnie takie propozycje, jakich użytkownicy oczekują. Wszystko za sprawą formularza służącego do skonstruowania zapytania ofertowego/oferty, bazującego na katalogu CPV (wspólnotowy katalog produktów i usług), w którym każdy produkt i usługa są opisane przy pomocy indywidualnych cech i parametrów.

Portal zapewne nie powstałby bez istotnego wsparcia finansowego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości przyznała niemalże 80-procentową dotację ze środków unijnych w ramach priorytetu 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

– Tych 200 dni upłynęło właściwie na ciągłym udoskonalaniu naszego produktu. Wciąż bowiem pojawiają się kolejne sugestie i uwagi, napływające bezpośrednio od naszych klientów, odnośnie usprawnienia działania i modyfikacji określonych obszarów działania serwisu oraz konkretnych funkcjonalności – mówi Andrzej Nosorowski, prezes spółki będącej właścicielem portalu.

W tej chwili serwis może pochwalić się ponad dwiema setkami zarejestrowanych użytkowników abonamentowych. Łączna ilość wszystkich dotychczas wygenerowanych przez korzystających z Infoklik.eu zapytań wynosi około 1.500.

Serwis ma też za sobą udaną kampanię Ad Words. Dodatkowo firma prowadzi aktywne działania telemarketingowe związane z prezentacją oferty potencjalnym klientom biznesowym. Infoklik zgodnie z „duchem czasu” jest obecny na Facebooku, gdzie angażuje się w komunikację z tworzącą się wokół projektu społecznością oraz posiada swojego bloga.

– W ciągu tych kilku pierwszych miesięcy kilkakrotnie zachodziły zasadnicze zmiany w ofercie abonamentowej. Było to wynikiem testowania ofert i wyboru tych najbardziej optymalnych z punktu widzenia efektywności. Zakładamy, że wprowadzone w pierwszych dniach maja urozmaicone propozycje spotkają się z aprobatą naszych klientów– uważa prezes spółki.

Najtańszy abonament to wydatek 9 złotych netto. Klient otrzymuje 90-dniowy dostęp do wszystkich funkcjonalności serwisu i szansę na minimum 50 zapytań ofertowych. Za najdroższą subskrypcję trzeba zapłacić 190 złotych. Jej posiadacz może korzystać z zasobów strony przez cały rok, a ilość zapytań, których może się spodziewać, to minimum 1.000.

Przeglądanie ofert i wysyłanie zapytań ofertowych jest bezpłatne. Płacić muszą jedynie dostawcy usług i produktów.

Exit mobile version