Site icon Bizrun.pl

Potrzebne auto? Zaraz kupimy w e-salonie!

W zeszłym roku polscy przedsiębiorcy zarejestrowali ponad 178 tys. samochodów służbowych. Co trzeci z nich nie czuł jednak potrzeby wcześniejszego obejrzenia auta przed jego zakupem – oceniają eksperci z platformy internetowej superauto24.com.

Właściciele firm wolą oszczędzić czas i skupić się na biznesie. Z tego powodu proces zakupu samochodu firmowego jest zdecydowanie krótszy niż w przypadku klienta indywidualnego. U tego drugiego ostateczna decyzja zostaje podjęta nawet po 6 miesiącach. Dla firm czas bardzo często odgrywa kluczową rolę i odkładanie zakupu na później staje się nieopłacalne.

– Przedsiębiorcom po prostu szkoda czasu na jeżdżenie po salonach. Zakup samochodu często odbywa się przez internet – mówi Kamil Makula, twórca zintegrowanej platformy internetowej superauto24.com, umożliwiającej zakup nowego samochodu na kredyt.

Żeby zaoszczędzić czas, wielu przedsiębiorców zleca wszelkie formalności związane z zakupem auta wyspecjalizowanym firmom. Mogą dzięki temu skupić się na zarządzaniu swoją firmą.

– Cenią sobie komfort i fakt, że pewne usługi mogą zlecić. Stąd korzystają z usług firm, które przyjadą do siedziby, na miejscu przedstawią ofertę samochodu, finansowania – kredytu bądź leasingu – a przedsiębiorca tylko dokona wyboru  i podpisze dokumenty – dodaje ekspert superauto24.com.

Samochód traktowany jest przez przedsiębiorcę jako narzędzie, dzięki któremu jego firma może wykonać określoną pracę. W wielu sytuacjach auto pozostaje dobrem absolutnie niezbędnym, kluczowym elementem działania operacyjnego firm. Przedsiębiorca nie może sobie pozwolić, by nie dojechać do klienta, czy z powodu braku auta nie wykonać jakiegoś zlecenia.

W przeciwieństwie do klientów indywidualnych, przedsiębiorca łatwo podejmuje decyzje o zakupie samochodu. Jest ona po prostu jedną z wielu, które należy podjąć.

Fot. Getty Images

Exit mobile version