Site icon Bizrun.pl

Jak Amica korzysta z social media?

Komunikacja to podstawa marketingu. Zresztą nie tylko marketingu, gdzie tradycyjnie mamy do czynienia ze sprzedającym i kupującym, ale właściwie każdego związku dwojga partnerów, którzy mają sobie coś do powiedzenia. Amica wciąż szuka nowych sposobów dotarcia do konsumentów.

Spora część konsumentów przyzwyczajona jest do działań sprawdzonych, standardowych, by nie powiedzieć – schematycznych. Lubi i ceni to, co dobrze zna. Do tej kategorii ludzi dociera reklama w telewizji, która ma największe grono odbiorców, czasami w prasie ilustrowanej, zwłaszcza przeznaczonej dla kobiet, może w radiu grającym złote przeboje, niekiedy nawet na dużych tablicach reklamowych.

Jest jednak spora grupa ludzi, do której w ten sposób się nie dotrze. Ta społeczność korzysta z innych narzędzi i obywa się nawet bez wszechobecnej, zdawałoby się, telewizji. Tu trzeba stale przekraczać jakieś bariery i robić coś niestandarowego, żeby dotrzeć ze swoim przekazem. Tak dzieje się także coraz częściej w przypadku Amiki.

Na początek Facebook, czyli miejsce, gdzie Amica i użytkownicy sprzętu wzajemnie się inspirują, nie tylko kulinarnie. Dzięki niemu mają dostęp do nowinek w zakresie designu i technologii przyjaznej środowisku. Mogą też lepiej poznać nowości produktowe, a także obejrzeć zdjęcia i filmy z ważnych wydarzeń związanych z marką. Ponadto otrzymują dostęp do ciekawych aplikacji. Stała zakładka „Zaufany sklep internetowy” to duże ułatwienie dla tych, którzy szukają w sieci bezpiecznego sklepu ze sprzętem AGD. Amica rekomenduje najlepszych.

YouTube to z kolei miejsce, gdzie Amica prezentuje materiały wideo, które udostępnia wszystkim zainteresowanym odbiorcom – filmy przedstawiające produkty, przydatne wideoporadniki, spoty reklamowe. Każdy użytkownik może tam jeszcze lepiej poznać oferowane przez Amikę produkty, technologie i jakość.

Twitter to tylko krótkie komunikaty. Amica publikuje te, które obejmują nie tylko bieżącą komunikację marketingową oraz wymianę informacji w społeczności konsumentów marki, ale również komunikaty PR-owe. Ponadto znaleźć tam można linki do ogłaszanych przez Amikę konkursów, miniserwisów i stron produktowych. To także miejsce, gdzie można dowiedzieć się więcej na temat organizowanych eventów.

Inny charakter ma profil Amiki na Google+, który prezentuje unikatowe treści odwołujące się do stylu życia użytkowników tego portalu. Treści w obrębie konta na Google+ bazują głównie na wzornictwie oraz informacjach z dziedziny technologii.

Exit mobile version